Gjest støv Skrevet 12. juni 2005 #1 Skrevet 12. juni 2005 Trenger ny støvsuger. Har du en som er billig og bra å anbrfale meg så er den snillt! :-)
Gjest Sixa Skrevet 12. juni 2005 #2 Skrevet 12. juni 2005 Har en Volta U6200 (1500Watt) som de har på f.eks Elkjøp. Den er passe liten og rommer ganske mye, justerbar sugekraft og koster ca 750-800,- Den er helt grei, men jeg synes den bråker litt, sikkert derfor den ikke er alt for mye i bruk hehe Hvis du forklarer forhandler hva som skal støvsuges og om du vil ha stillegående og kraftig så finner de fort den du får mest for pengene vil jeg tro.
Nella Skrevet 12. juni 2005 #3 Skrevet 12. juni 2005 Det kommer ann på hva du vil legge idet, hva du skal støvsuge. Tepper, langhårede. Husdyr. Billigere støvsugere suger dårligere, bråker mere, har ikke hepafilter (noe alle burde ha på hovedstøvsugeren sin), kortere ledning, dårligere eller ikke noe ekstrautstyr. Har ofte ikke teleskoprør og et smalere munnstykke. Kommer alt ann på hva du er ute etter da og det er jo litt forskjell på støvsugerne også selvfølgelig, men jeg ville ikke brukt mindre enn 1000,- på en støvsuger til hovedbruk.
Spirito Skrevet 13. juni 2005 #4 Skrevet 13. juni 2005 Jeg kjøpte en billigstøvsuger, den holdt et år og sugde dårlig.
Gjest støv Skrevet 13. juni 2005 #5 Skrevet 13. juni 2005 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Hva tror dere om denne?
Nella Skrevet 13. juni 2005 #6 Skrevet 13. juni 2005 Den tror jeg du kommer til å bytte ut ganske fort. Den er liten og lett å sette bort men suger jo ikke veldig bra. Sammenlign på sidene med AEG vampyr til 1295,- Sugeeffekten på den du la inn link på er 220w og motoreffekten er på 1400W. På aeg er sugeeffekten på 380W og motoreffekt på 2300W. Dvs at den vil suge opp mye bedre på tepper, fliser, sofa og sånne steder. Posen på den gule er på bare 1,8 liter og du må bytte pose forholdsvis ofte. På aeg sin er posen på 4 liter. Se på begge de to i butikken, og test de. Eller den siemensen til 995,- Se på det med ekstrautstyr og munnstykke også. Test de ihvertfall i butikken å se. En støvsuger kjøper man jo for å ha i noen år og den skal jo brukes litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå