AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Når de som sitter på informasjonen unnlater og formidle info til de «på gølvet» og mener man burde skjønne det sjøl, og når man da glemmer bort saken som ikke er tydelig formidlet så kan de bruke det som bevis på at man er distre og uselvstendig? Jeg ville gjerne mestret jobben jeg, men det er litt vanskelig når tydelig informasjon ikke blir gitt. Også klager de på at man «må følges opp» og sauser det sammen med at de ikke klarer å få fram infoen som er viktig for de som skal utføre jobben? Anonymkode: 99076...b51 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #2 Skrevet 6. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når de som sitter på informasjonen unnlater og formidle info til de «på gølvet» og mener man burde skjønne det sjøl, og når man da glemmer bort saken som ikke er tydelig formidlet så kan de bruke det som bevis på at man er distre og uselvstendig? Jeg ville gjerne mestret jobben jeg, men det er litt vanskelig når tydelig informasjon ikke blir gitt. Også klager de på at man «må følges opp» og sauser det sammen med at de ikke klarer å få fram infoen som er viktig for de som skal utføre jobben? Anonymkode: 99076...b51 Har dere en tillitsvalgt på jobb?! Hadde snakket med den evt om hva dere skal gjøre for å klargjøre hvor evt informasjonen stopper opp og har dere problemer med informasjonslinjene på jobb må dere få system på det. Evt sende avvik om dere har ett avikssytem. Dette går jo på HMS i jobben din så da skal ikke du belemres med det om ikke informasjon er gitt korrekt. Om det er informasjon som er viktig burde det vært dokumentert at den var gitt og forstått. Anonymkode: 000d5...b19 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #3 Skrevet 6. mars 2020 Det helt fuckings umulig å vite når du skriver så kryptisk som dette! Selvsagt finnes det haugevis av informasjon du burde forstå og ta til deg hvis du ikke er evneveik. Det skjønner de fleste. Hvis det er flere som mener det samme er det mest sannsynlig deg det er noe galt i. Herregud så patetisk det er med disse trådene der man skal gi minst mulig informasjon og vinkle det i en retning av at man selv aldri har og aldri kommer til å gjøre noe feil, og det bare er alle andre det er noe galt med. Hva er poenget? Anonymkode: a0053...af7 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #4 Skrevet 6. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det helt fuckings umulig å vite når du skriver så kryptisk som dette! Selvsagt finnes det haugevis av informasjon du burde forstå og ta til deg hvis du ikke er evneveik. Det skjønner de fleste. Hvis det er flere som mener det samme er det mest sannsynlig deg det er noe galt i. Herregud så patetisk det er med disse trådene der man skal gi minst mulig informasjon og vinkle det i en retning av at man selv aldri har og aldri kommer til å gjøre noe feil, og det bare er alle andre det er noe galt med. Hva er poenget? Anonymkode: a0053...af7 Det jeg prøver å få fram er at det hadde vært fint om de som er ansvarlige for å formidle informasjon, i mitt tilfelle de som tar i mot ordre, gir det til de som skal utføre/fullføre bestillingen. Jeg sier ikke jeg aldri gjør feil, men det er ikke så greit når jeg får skylda for å være glemsk når jeg blir gitt manglende info! 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere en tillitsvalgt på jobb?! Hadde snakket med den evt om hva dere skal gjøre for å klargjøre hvor evt informasjonen stopper opp og har dere problemer med informasjonslinjene på jobb må dere få system på det. Evt sende avvik om dere har ett avikssytem. Dette går jo på HMS i jobben din så da skal ikke du belemres med det om ikke informasjon er gitt korrekt. Om det er informasjon som er viktig burde det vært dokumentert at den var gitt og forstått. Anonymkode: 000d5...b19 Takk for svar. Det er ikke noe retningslinjer forsåvidt, beskjedene blir gitt muntlig og skriftlig og det er mer sånn at det kommer an på om den som skal formidle bestillingen vet å få med det som er viktig. Anonymkode: 99076...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå