Aragorn ll Elessar Skrevet 6. mars 2020 #1 Del Skrevet 6. mars 2020 Nye pass og nasjonale ID-kort kommer etter planen i løpet av høsten, forsikrer politiet. Lanseringsdato og annen informasjon om de nye ID-dokumentene skal komme i løpet av sommeren. Nye pass og nasjonalt ID-kort skulle opprinnelig være klare i desember 2016, men er blitt utsatt flere ganger. – Det har vært forsinkelser i arbeidet med pass- og ID prosjektet, men planen er fortsatt å lansere nye pass og ID-kort i år. Det er et høyt prioritert tiltak for politiet, sier assisterende politidirektør Håkon Skulstad i en pressemelding. https://www.tv2.no/nyheter/11271090/ Tror dere at de faktisk kommer til høsten, eller tror dere at de vil bli forsinket igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vegansucks Skrevet 6. mars 2020 #2 Del Skrevet 6. mars 2020 Fikk nettopp nytt pass, typisk 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 6. mars 2020 #3 Del Skrevet 6. mars 2020 14 minutter siden, Vegansucks skrev: Fikk nettopp nytt pass, typisk 😂 Det har vel ikke noe å si, jeg tviler på at de gamle passene blir gjort ugyldige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vegansucks Skrevet 6. mars 2020 #4 Del Skrevet 6. mars 2020 2 timer siden, Nicathv skrev: Det har vel ikke noe å si, jeg tviler på at de gamle passene blir gjort ugyldige? Håper ikke det, da syns jeg at det kunne blitt omgjort gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 7. mars 2020 #5 Del Skrevet 7. mars 2020 Jøss, denne visa har jeg hørt så mange ganger nå at jeg tror det ikke før jeg ser det 😄 Det blir bra å slippe å vise bankkort eller pass for Ola Nordmann, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 7. mars 2020 #6 Del Skrevet 7. mars 2020 Just now, Drizzt said: Jøss, denne visa har jeg hørt så mange ganger nå at jeg tror det ikke før jeg ser det 😄 Det blir bra å slippe å vise bankkort eller pass for Ola Nordmann, tenker jeg. Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 7. mars 2020 #7 Del Skrevet 7. mars 2020 On 3/6/2020 at 2:23 PM, Aragorn ll Elessar said: Nye pass og nasjonale ID-kort kommer etter planen i løpet av høsten, forsikrer politiet. Lanseringsdato og annen informasjon om de nye ID-dokumentene skal komme i løpet av sommeren. Nye pass og nasjonalt ID-kort skulle opprinnelig være klare i desember 2016, men er blitt utsatt flere ganger. – Det har vært forsinkelser i arbeidet med pass- og ID prosjektet, men planen er fortsatt å lansere nye pass og ID-kort i år. Det er et høyt prioritert tiltak for politiet, sier assisterende politidirektør Håkon Skulstad i en pressemelding. https://www.tv2.no/nyheter/11271090/ Tror dere at de faktisk kommer til høsten, eller tror dere at de vil bli forsinket igjen? Endelig. Denne gangen våger jeg å tro på dette. https://www.dinside.no/okonomi/id-kortene-kommer-til-hosten/72215933?fbclid=IwAR38qur-apFfFkXItLOgRMVkFWUqBoaYHxY6rcZ9abv66zY3E7NDKjbDxWw On 3/6/2020 at 3:14 PM, Vegansucks said: Fikk nettopp nytt pass, typisk 😂 On 3/6/2020 at 3:29 PM, Nicathv said: Det har vel ikke noe å si, jeg tviler på at de gamle passene blir gjort ugyldige? On 3/6/2020 at 6:20 PM, Vegansucks said: Håper ikke det, da syns jeg at det kunne blitt omgjort gratis Det er frivillig om man ønsker å skaffe seg id-kort. De nye passene er med bedre sikkerhet og nytt design. Vil tro det skal gå an å bruke de nåværende til utløpsdato. Politiet bør jo informere om det hvis noe annet er tilfelle. Hvis man ikke blir informert av det om man skaffer seg nytt pass i disse dager, bør det jo være greit å bruke de gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duftavsommerregn Skrevet 8. mars 2020 #8 Del Skrevet 8. mars 2020 På 6.3.2020 den 14.23, Aragorn ll Elessar skrev: Nye pass og nasjonale ID-kort kommer etter planen i løpet av høsten, forsikrer politiet. Ja men de har ikke sagt noe om årstallet 2085 ? Skandaleprosjektet som tok over 10 år endelig i havn? Tror det ikke før jeg får se det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 8. mars 2020 #9 Del Skrevet 8. mars 2020 (endret) 7 hours ago, Duftavsommerregn said: Ja men de har ikke sagt noe om årstallet 2085 ? Skandaleprosjektet som tok over 10 år endelig i havn? Tror det ikke før jeg får se det. Hallo??? Artiklene er datert 2020, og da sier det seg selv at det er året Endret 8. mars 2020 av Millimani Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå