AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #41 Skrevet 28. september 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å komme med noen eksempler. Du ønsker deg... - ny Audi - prøve analsex - rølpetur med gutta en uke av sommerferien - slikke føttene hennes - at dere skal bruke mer penger på AV-utstyr og mindre på oppussing - eller andre ting Vil dette da være noe hun kan si nei til, uten å hele tiden møte valpeblikket ditt som håper at du snart har føyd henne lenge nok til at du fortjener denne belønningen likevel? Jeg spør konkret, siden du skrev; «Dersom jeg får gjøre noe hun egentlig ikke vil jeg skal gjøre er det en belønning, som må være fortjent.» Anonymkode: 2c689...83b Skal du forestille å være voksen? Valpeblikk og forrjene belønning.... De fleste trives best i åpne, likeverdige relasjoner med en god balanse mellom partene. Anonymkode: e99a6...820
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #42 Skrevet 28. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal du forestille å være voksen? Valpeblikk og forrjene belønning.... De fleste trives best i åpne, likeverdige relasjoner med en god balanse mellom partene. Anonymkode: e99a6...820 Jeg forsøkte å finne noen eksempler på ting jeg har lest om her inne, som kvinner typisk har problemer med at menn maser om. Alle, utenom ny Audi - som er en ting jeg selv kunne funnet på å ønske meg, og som jeg derfor kjenner meg igjen i selv - var tatt herfra. Det var i et forsøk på å finne ut hva paramount mente med dette; «Dersom jeg får gjøre noe hun egentlig ikke vil jeg skal gjøre er det en belønning, som må være fortjent.» Vi har alle ting vi ønsker oss, som ikke partneren nødvendigvis er like gira på. Det kan være lurt å kjenne etter om vi selv ville ha klart å legge bort våre egne ønsker. Det er å være voksen. Det å spy av andre er ikke å være voksen. Anonymkode: 2c689...83b
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #43 Skrevet 28. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er å være voksen. Det å spy av andre er ikke å være voksen. Anonymkode: 2c689...83b Det er sant, men hun er vandt med at det er my way or the highway 🤷♀️ Anonymkode: c7efc...60f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #44 Skrevet 28. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er sant, men hun er vandt med at det er my way or the highway 🤷♀️ Anonymkode: c7efc...60f Tydeligvis... Kan forstå at trådtittelen trekker til seg litt av hvert! Anonymkode: 2c689...83b
Gjest Paramount Skrevet 28. september 2020 #45 Skrevet 28. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Javel, men har du noe eksempel på hva du mener med belønning. Slik jeg ser det, så er jo også det å glede mannen noe som kvinnen ønsker seg, og dermed legger inn i skjemaet. Mens jeg spurte deg om du var villig til å legge vekk den ønskene som ikke stemmer overens med kvinnens ønsker. Jeg har nå spurt så mange ganger om det samme, og jeg vet ikke om du bevisst unngår å svare. Men hvis ikke, hadde det vært fint om du faktisk svarte konkret. Anonymkode: 2c689...83b Er ikke det ganske opplagt? Mener jeg allerede har forklart hva jeg mener med belønning. Det er noe mannen ønsker seg som går på tvers av hva kvinnen ønsker seg. Det kan følgelig være hva som helst egentlig. Gå på kino, mekke bil, klatre i fjellet, spille tennis...osv osv. Dersom det er uønsket aktivitet for kvinnen, er en aksept fra henne å karakterisere som en belønning han må ha gjort seg fortjent til, eller gjøre opp for i ettertid. Sier hun nei, betyr det nei, uten diskusjon. Innvendinger og mas vil føre til straff på linje med all annen uønsket adferd.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #46 Skrevet 28. september 2020 7 minutter siden, Paramount skrev: Er ikke det ganske opplagt? Mener jeg allerede har forklart hva jeg mener med belønning. Det er noe mannen ønsker seg som går på tvers av hva kvinnen ønsker seg. Det kan følgelig være hva som helst egentlig. Gå på kino, mekke bil, klatre i fjellet, spille tennis...osv osv. Dersom det er uønsket aktivitet for kvinnen, er en aksept fra henne å karakterisere som en belønning han må ha gjort seg fortjent til, eller gjøre opp for i ettertid. Sier hun nei, betyr det nei, uten diskusjon. Innvendinger og mas vil føre til straff på linje med all annen uønsket adferd. Nei, det er ikke opplagt, da hadde jeg ikke spurt fem eller seks ganger. Ser ikke helt hvordan det å gå på kino, mekke bil etc kan komme i strid med det kvinner ønsker seg, og derfor sier nei til. Jeg kom med noen eksempler på ting som kan komme i strid med kvinnens ønsker. Det å måtte straffe er nettopp hva jeg mener med mor/barn-forhold. Det er jo noe som KUN gagner menn. Anonymkode: 2c689...83b
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #47 Skrevet 28. september 2020 15 minutter siden, Paramount skrev: Er ikke det ganske opplagt? Mener jeg allerede har forklart hva jeg mener med belønning. Det er noe mannen ønsker seg som går på tvers av hva kvinnen ønsker seg. Det kan følgelig være hva som helst egentlig. Gå på kino, mekke bil, klatre i fjellet, spille tennis...osv osv. Dersom det er uønsket aktivitet for kvinnen, er en aksept fra henne å karakterisere som en belønning han må ha gjort seg fortjent til, eller gjøre opp for i ettertid. Sier hun nei, betyr det nei, uten diskusjon. Innvendinger og mas vil føre til straff på linje med all annen uønsket adferd. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke opplagt, da hadde jeg ikke spurt fem eller seks ganger. Ser ikke helt hvordan det å gå på kino, mekke bil etc kan komme i strid med det kvinner ønsker seg, og derfor sier nei til. Jeg kom med noen eksempler på ting som kan komme i strid med kvinnens ønsker. Det å måtte straffe er nettopp hva jeg mener med mor/barn-forhold. Det er jo noe som KUN gagner menn. Anonymkode: 2c689...83b ...med mindre straffen er «mister lysten på sex med deg for evig og alltid og skiller seg fra deg og finner annen mann» er den straffen du siktet til. Det er jo den normale reaksjonen hos kvinner, på mas fra menn, etter hva jeg klarer å se. Anonymkode: 2c689...83b
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #48 Skrevet 28. september 2020 For ordens skyld, det som kan komme i strid med kvinnens ønske, er jo noe som enten berører HENNES kropp, HENNES eiendeler, HENNES tid, HENNES økonomi, osv. Det blir litt halvt å skulle diskutere ting som aldri er et problem her inne, til fordel for oppkonstruerte problemer som ingen egentlig har. Anonymkode: 2c689...83b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå