AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Jeg er snart ferdig utdannet barnehagelærer, men synes det er vanskelig å vite hvor jeg kan jobbe utenom i barnehage, er det noen alternativer? Anonymkode: 3fbce...090
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #2 Skrevet 6. mars 2020 Er selv barnehagelærer, og mulighetene våre er ikke mange. Det står at en miljøterapaut kan være barnehagelærer men etter min erfaring vil de heller ha sosionomer, barnevernspedagog og sykepleiere. Vær så snill si ifra om du finner noe annet, jeg er litt desperat. Anonymkode: 67c26...394 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #3 Skrevet 6. mars 2020 Ressurssenter, følge opp 1 barn med problemer er givende Anonymkode: 840a8...781
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #4 Skrevet 6. mars 2020 Har blu i bunnen og jobber nå som kontaktlærer i en førsteklasse. Skal aldri tilbake til barnehagen! Elsker skolen og de litt eldre barna. Da jeg fikk fast stilling i kommunen jeg bor i, måtte jeg ta videreutdanning i kjernefagene norsk, matte og engelsk. 30 stp i hver bunke, men har tatt litt ekstra i tillegg for å bare få ferdig adjunkt tittelen. Anbefales! Anonymkode: b1912...02d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå