AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Jeg nærmer meg 40-årene, og rynkene har gjort sitt inntog uten at jeg har tatt så mye hensyn til det. Jeg har aldri tatt særlig vare på huden min, men er vel kommet dit at nå må jeg komme i gang før det sklir helt ut. Noen anbefalinger? Anonymkode: f3996...648
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #2 Skrevet 6. mars 2020 Jeg har brukt en tid disse to tingene fra Decrusto. Jeg har følt at huden ble mykere, men egentlig bare det. Denne Retinol har jeg ikke prøvd, er det noe vits? Anonymkode: f3996...648
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #3 Skrevet 6. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg nærmer meg 40-årene, og rynkene har gjort sitt inntog uten at jeg har tatt så mye hensyn til det. Jeg har aldri tatt særlig vare på huden min, men er vel kommet dit at nå må jeg komme i gang før det sklir helt ut. Noen anbefalinger? Anonymkode: f3996...648 Har du vært veldig glad i sola? Uten å bruke solkrem? Det du kan gjøre (som hvertfall ikke skader) er å smøre huden jevnlig med fuktighetskrem til din hudtype. Stoppe å røyke om du gjør det. Skjerme ansikten mest mulig for sol, selvom kroppen har godt av litt D-vitamin. Drikk rikelig med vann hver dag, spis belgfrukter, frukt som inneholder antioksidanter som granateple for eks, avokado, paprika ++. Øyekrem/eller krem som inneholder A-vitaman anbefales. Hilsen hudpleier 32:) Anonymkode: e2fab...bd1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #4 Skrevet 6. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du vært veldig glad i sola? Uten å bruke solkrem? Det du kan gjøre (som hvertfall ikke skader) er å smøre huden jevnlig med fuktighetskrem til din hudtype. Stoppe å røyke om du gjør det. Skjerme ansikten mest mulig for sol, selvom kroppen har godt av litt D-vitamin. Drikk rikelig med vann hver dag, spis belgfrukter, frukt som inneholder antioksidanter som granateple for eks, avokado, paprika ++. Øyekrem/eller krem som inneholder A-vitaman anbefales. Hilsen hudpleier 32:) Anonymkode: e2fab...bd1 Er glad i sola ja:) Og bruker alltid solkrem. Eneste jeg bruker nå er dette serumet og kremen fra Decrusto, morgen og kveld. Vil det hjelpe å dra innom hudpleiesalong? Anonymkode: f3996...648
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. mars 2020 #5 Skrevet 6. mars 2020 Beste middelet mot rynker for mitt vedkommende har vært: Mindre sol og høy faktor i ansiktet. Sluttet å røyke. Spiser sunn plantebasert kost, det har uten tvil gjort mye for huden min. Trener også mye, om det hjelper så mye på huden i ansiktet, vet jeg ikke, men jeg føler at gløden blir bedre.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #6 Skrevet 6. mars 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er glad i sola ja:) Og bruker alltid solkrem. Eneste jeg bruker nå er dette serumet og kremen fra Decrusto, morgen og kveld. Vil det hjelpe å dra innom hudpleiesalong? Anonymkode: f3996...648 Ja, det vil jeg absolutt si. Du får mye svar på spm rundt dette. Er det noen som har peiling, så er det hudpleiere. En green peel mask gjør også huden mer ungdommelig. Viktig å peele huden for å fjerne død hud og celler. Vi har massevis av hudlag!:) lykke til! Anonymkode: e2fab...bd1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #7 Skrevet 6. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det vil jeg absolutt si. Du får mye svar på spm rundt dette. Er det noen som har peiling, så er det hudpleiere. En green peel mask gjør også huden mer ungdommelig. Viktig å peele huden for å fjerne død hud og celler. Vi har massevis av hudlag!:) lykke til! Anonymkode: e2fab...bd1 Takk. Jeg synes det er litt pinlig men et sted må jeg jo starte. Anonymkode: f3996...648 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå