Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min opplevelse er at når en kollega løy og skyldte på meg for noe jeg absolutt ikke kunne ha gjort for å slippe unna ansvar.

Mistet all respekt for denne kollegaen.

Deres historie?

Anonymkode: 22874...ed9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kim på jobb litt tidligere enn vanlig, hørte da at et par stykker var i full gang med å baksnakke meg. Gikk i garderoben og gråt en skvett da.

Anonymkode: 09fde...2f8

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kim på jobb litt tidligere enn vanlig, hørte da at et par stykker var i full gang med å baksnakke meg. Gikk i garderoben og gråt en skvett da.

Anonymkode: 09fde...2f8

Fryktelig ekkelt. Overhørte selv en kollega baksnakke meg, men da spurte jeg om hun kunne gjenta det hun nettopp sa slik at jeg kunne få med meg alt. BOOOOMMM. Hun forsvant.

• Liker 2
Skrevet

Det som har irritert meg mest er når de har tatt æren for mine idéer eller til og med rappet dem og presentert dem som sine egne før jeg har rukket å klargjøre dem for presentasjon. Det er alltid menn som gjør det der. Har aldri opplevd at kvinner har vært frekke nok til å gjøre det. Nå er jeg klok av skade og holder kortene tett til brystet hele veien.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tatt mine idéer og det jeg har prestert som sitt eget.

Gitt meg skylden for noe jeg ikke hadde gjort. 

Blåst en fjær opp til 10 høns, jeg hilste kjapt på en kollega, men var veldig opptatt. Var ikke sur, men hun gikk rundt og spredde rykter om at jeg var sur og ikke hadde det bra psykisk. 

En kollega saboterte mitt jobb intervju så jeg mistet sjansen til å få fast stilling. 

En kollega som jeg måtte dele skap med en periode stjal buffen min, og brukte den åpenlyst rundt meg. Sa jeg hadde en lik slik og at den var blitt borte, da lo hun. Jeg sa (På tull) at jeg heldigvis hadde laget et merke i den så jeg kom til å gjenkjenne den. Da ble hun rar og så aldri hun brukte den igjen. 

Anonymkode: 44204...732

• Liker 1
Skrevet

Har en kollega som til stadighet stjeler mitt arbeid og tar æren for ting jeg har gjort. Han får aldri gjort noe selv. Luller rundt med store planer og null gjennomføringsevne.

Har begynt å legge ut fallgruver for ham. Stille spørsmål rundt prosjektet han påstår han har jobbet med som han ikke kan svare på. Han har roet seg etter det. Skulle gjerne sett ham falle utfor en høy bygning. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min opplevelse er at når en kollega løy og skyldte på meg for noe jeg absolutt ikke kunne ha gjort for å slippe unna ansvar.

Mistet all respekt for denne kollegaen.

Deres historie?

Det samme har jeg opplevd. Dette har eskalert, så jeg er langtidssykemeldt pga depresjon, og tror ikke jeg klarer og gå tilbake til den arbeidsplassen. Men da er det en person som blir fornøyd, for h*n har lenge snakket om at h*n vil ha en lignende stilling som min. Å jeg går for AAP, og deretter prøve meg på ufør da jeg ikke tror jeg hverken klarer eller tør arbeidslivet lenger.

Anonymkode: 55add...e28

Skrevet

Innleid til et firma og fikset noe for dem som var istykker. Skulle sveise noe, men ante ikke at det var en "morromann" der. Han slo ei slegge i en diger jernbjelke en halv meter unna hodet mitt. I det lille rommet så så genererte det såpass lyd at trommehinna mi sprakk og jeg silblødde. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Innleid til et firma og fikset noe for dem som var istykker. Skulle sveise noe, men ante ikke at det var en "morromann" der. Han slo ei slegge i en diger jernbjelke en halv meter unna hodet mitt. I det lille rommet så så genererte det såpass lyd at trommehinna mi sprakk og jeg silblødde. 

Den er drøy! Håper denne hysterisk morsomme spøken fikk konsekvenser for idioten! 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

En mannlig kollega tok min ide og presenterte den på ledermøte. Det skjedde bare en gang for å si det slik! 

Anonymkode: e5676...b82

Skrevet
1 minutt siden, altflyter skrev:

Den er drøy! Håper denne hysterisk morsomme spøken fikk konsekvenser for idioten! 

Han jobbet ikke lenger etter dette han. Jeg gikk blødende inn til sjefen hans og satte meg i stoffsofaen hans og griset til den med det samme. 

Arbeidstilsynet ble jo også innvolvert her. Masse styr. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En kollega hadde fått flere varsler til sjefen fra andre kollegaer, og blitt kalt inn på teppet. Han var overbevist om at det var meg, og skulle ha vakt med meg før møtet. Vi var kun oss to på jobb, og han startet vakten med å konfrontere meg veldig aggressivt, trodde overhodet ikke på at det ikke var meg, og sa "dumt av deg å gjøre det når du skal værene alene med meg". Jeg var engstelig og nervøs hele vakten. Han mistet jobben etter dette, men jeg var redd for at han skulle oppsøke meg i lang tid etterpå.

Anonymkode: ea663...0b6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nekte melde inn arbeidsskade 

Anonymkode: bb67e...711

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes kun dårlige kollegaer.

Anonymkode: ed2ea...7d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ved to anledninger opplevd å bli høylytt skjelt ut foran andre kollegaer eller foran kunder. Sistnevnte var sjefen min da jeg jobbet i en butikk.

Begge gangene var det riktignok jeg som hadde gjort feil, men jeg var vikar og nyansatt, og ingen av feilene var store. Det gjaldt ting som var enkelt og raskt gjort å rette opp.

Anonymkode: 41430...117

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke skrive det verste her, det er for ferskt og kan lett bli gjenkjent. Kollegaen er også på kvinneguiden.  Men for å si det slik, det er sjanseløst at denne personen forblir på arbeidsplassen. Mislikt av alle, jobber mot resten av gruppa for sin egen personlige agenda og er egoistisk som det suser etter.  

Anonymkode: 8026f...c3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...