Gå til innhold

Taco fredag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange skal ha taco i dag ?

Jeg skal ikke, har ikke fast taco dag.

Anonymkode: 5f705...411

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg heller, jeg har nesten aldri taco.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen fast tacodag, men er innimellom noe vi velger på fredag da det er enkel TV-mat, blant annet i dag; 

Ceviche (limemarinert) kveite, lefse stekt på takke, jalapenos, guacemole med spisskumin og chili, vårløk, agurk, koriander. 

Anonymkode: 4da3f...629

AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke spise taco idag vi heller.

Elsker taco, men orker ikke lage så ofte. Har dermed heller ikke fast tacodag. Hender rett som det er at vi handler inn til taco på mandag eller tirsdag. Sikkert mange som ikke skjønner hvorfor vi handler inn til tacofredag på en mandag. :fnise: 

Anonymkode: b9ec5...b04

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha hjemmelaget pasta carbonara 🙌🏼😋 Vi har ikke taco så ofte, men begge familiene våre har faste tacofredager så når vi er på besøk så er det digg med taco 😁 Jeg elsker tex-mex 🤩

Anonymkode: 19629...c2c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I dag blir det taco. Er ikke hver helg, men i dag var det en tacodag.😂

Anonymkode: b1156...0da

Skrevet

Ingen taco her. Jeg er ikke spesielt glad i den typiske norske tacoen. Barna liker det så innimellom gir jeg meg for deres skyld. Men vi skal ha noe i samme gate da. Nachos med pulled chicken (ikke iblandet tacokrydder, men i stedet hjemmelaget paprikasalsa samt brunt sukker for deilig sødme) og servert med rømmedressing og hjemmelaget guacamole og pico de gallo. Gleder meg. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pleier å ha det på lørdager i stedet.

Kjedelig å følge strømmen. :) 

Anonymkode: d85c3...2c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ikke. Vi hadde taco-fredag før, men jeg ble så fryktelig lei av taco at vi har ikke laget det på sikkert et år snart. Vi har gått over til pizza-fredag istedenfor, så det er det vi skal ha i kveld 😋

Anonymkode: e9f23...c1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser som oftes taco på søndager.

Anonymkode: 27937...5b3

AnonymBruker
Skrevet

Elsker taco! Vi har det ofte om fredagene. Men i dag blir det chili con carne. Må jo endre det litt av og tl.

Anonymkode: 72ad7...4db

AnonymBruker
Skrevet

Taco er lørdagsmat, fredag har vi vanlig mat.

Anonymkode: a733e...e16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...