Gelica Skrevet 6. mars 2020 #1 Del Skrevet 6. mars 2020 Har du en favorittoppskrift du vil dele? Skal spise litt sunnere/magrere, så har byttet ut vanlig kjøttdeig med kyllingkjøttdeig og trenger noen gode tips til oppskrifter. Denne vil jeg gjerne dele https://www.matprat.no/artikler/tema/kjottdeigretter-med-kylling/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 6. mars 2020 #2 Del Skrevet 6. mars 2020 Jeg bruker mye kyllingkjøttdeig og har lært at det viktigste er å krydre godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #3 Del Skrevet 6. mars 2020 Jeg synes kyllingkjøttdeig er godt i vårruller. Steker opp kjøttet med ingefær, chili, hvitløk, salt og soyasaus. Kjøler ned. Skjærer gulrøtter, vårløk og agurk i staver, og gjerne litt hakket chili. Ruller inn i vårrullpapiret, minimalt med kjøtt per rull. Lager gjerne opp en del, så har jeg også til lunsj 1-2 dager. Anonymkode: 4fe45...ac7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #4 Del Skrevet 6. mars 2020 Bruker det aldri, smaker dritt. Anonymkode: 65ae1...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #5 Del Skrevet 6. mars 2020 Funker kun med masse krydder. jeg lager kyllingburger, bruker bare kjøttdeig og masse kyllingkrydder. En pakke er nok til 4 passe store burgere. Anonymkode: 7609a...b72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 6. mars 2020 #6 Del Skrevet 6. mars 2020 Min absolutte favoritt er cannelloni med kyllingkjøttdeig, rødløk, spinat og Snøfrisk. https://www.aperitif.no/oppskrifter/oppskrift/cannelloni-med-kyllingkjottdeig/61620 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 6. mars 2020 #7 Del Skrevet 6. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Funker kun med masse krydder. jeg lager kyllingburger, bruker bare kjøttdeig og masse kyllingkrydder. En pakke er nok til 4 passe store burgere. Anonymkode: 7609a...b72 Gjør det samme! Lager en burger-dressing av kremost og parmesan, det er digg til 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 6. mars 2020 #8 Del Skrevet 6. mars 2020 Akkurat nå, Sally-Go-Round skrev: Gjør det samme! Lager en burger-dressing av kremost og parmesan, det er digg til 😊 Noe ala dette. Digg! 😁 Kanskje ikke det sunneste men 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå