AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Noen som opplever dette? Er selv norsk min far er dansk men alltid hatt kun utenlandske venner hele livet ..det er de jeg føler jeg klarer å være meg selv med. Fått ny jobb med kun norske kollegaer , føler meg helt annerledes og ikke meg selv på jobb?? De tror at jeg virkelig er sjenert og tilbakeholden... eller er det dem? Samme med min norske familie på mamma sin side blir sjenert og snakker lite. Men med familien til pappa er jeg ikke sånn..? Jeg prøver å innlede samtaler med de på jobben.. men føler at man ikke har noe felles å snakke om... kun en jeg føler jeg kan snakke litt med. Blant andre utenom jobb er jeg sikkelig åpen og ler masse i tillegg ganske direkte med fremmede og. Anonymkode: 61938...cab
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #2 Skrevet 6. mars 2020 Jeg er også Norsk, men føler meg utilpasset med de fleste nordmenn. Pga de er så konforme og saueflokk i hodet, nordmenn godtar lite forskjell og avvik. Derfor velger jeg å holde avstand Orker ikke konformt arbeidsmiljø med sosial kontroll som er det vanlige i Norge. Anonymkode: be430...1ac 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #3 Skrevet 6. mars 2020 Er også slik på jobb, men det er også fordi jeg føler meg friere på fritiden. Liker ikke meningsløs tørrprat. Anonymkode: 12d48...8af
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #4 Skrevet 6. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også Norsk, men føler meg utilpasset med de fleste nordmenn. Pga de er så konforme og saueflokk i hodet, nordmenn godtar lite forskjell og avvik. Derfor velger jeg å holde avstand Orker ikke konformt arbeidsmiljø med sosial kontroll som er det vanlige i Norge. Anonymkode: be430...1ac Alle??? Jeg opplever ikke det.... Anonymkode: cb9dd...7b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå