Trampe Skrevet 12. juni 2005 #1 Skrevet 12. juni 2005 Har du fått eller hørt en kommentar i dag, på godt eller vondt, som du tok til deg eller lo av? Kanskje du har sagt noe til noen som fortjente det - eller kanskje du overhørte noe i butikken? Del det med oss! :D Fikk en tidligere i uka. Etter ei laaang kveldsvakt, overtid og kjempestress på jobb ramla jeg inn hjemme, trøtt og sliten klokka halv to om natta. Mannen hadde sovna på sofaen, og jeg smøg meg inn i armene hans - bare for å få en nå-er-jeg-hjemme-kos. Han bråvåkna, så på meg og utbrøt "Æææsj! Du lukter utgått banan!" Jahaja. :o Dette var kanskje ikke den beste å åpne med, men jeg er sikker på at noen av dere har noen bedre vi kan le av
Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2005 #2 Skrevet 13. juni 2005 Fikk en tidligere i uka. Etter ei laaang kveldsvakt, overtid og kjempestress på jobb ramla jeg inn hjemme, trøtt og sliten klokka halv to om natta. Mannen hadde sovna på sofaen, og jeg smøg meg inn i armene hans - bare for å få en nå-er-jeg-hjemme-kos. Han bråvåkna, så på meg og utbrøt "Æææsj! Du lukter utgått banan!" Jahaja. :o Du, så koselig å høre! Har ikke fått noen kommentarer som er verdt å nevne idag, men dukker nok opp noen etterhvert. (Bestekameraten min pleier å ha et helt lager av dem. )
Gjest SumoBryter Skrevet 13. juni 2005 #3 Skrevet 13. juni 2005 Jo, jeg overhørte noe i min favoritt veldedighetsbutikk i dag, som irriterer meg. Ei dame bare kom inn og sa til betjeningen "Det lukter skikkelig ille her, du kjenner det kanskje ikke siden du er her inne hele tiden, men det lukter skikkelig vondt" Enkelte klarer bere ikke å holde kjeft om slike små ting. Klart det lukter litt som en loft for stedet er fullt av gamle brukte klær og bøker, men det stinker jo ikke?! Mannen sniffet litt i luften og dreit i det damen sa. Jeg irriterer meg når folk skal kommentere alt sånt her, syns det er frekt. :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå