AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Hei. jeg og typen har vært sammen i ca et år. Han har store komplekser for penisen sin, og vurderer å ta en operasjon for å gjøre den større. Penisen hans er kanskje litt under gjennomsnittet i lengden, men det har aldri vært et problem for meg mens vi har sex. Jeg er veldig fornøyd med han akkurat som han er, og blir godt tilfredsstilt av han i senga. Jeg prøver hele tiden å betrygge han med at han er god nok som han er, og at jeg ikke har behov for en større penis. jeg aner rett og slett ikke hva jeg som kjæreste skal gjøre for han. Er det noen som har vært i en lignende situasjon som har noen råd? Anonymkode: 7d50d...249
MuffinStud Skrevet 6. mars 2020 #2 Skrevet 6. mars 2020 Det er vel som med andre kroppskomplekser. Svært selektiv fokus. Du har lange tråder her inne hvor en person kommenterer sin under snitt penis. Du har 20 kvinner som (anonymiserte bak sine nick) svarer at det ikke er noe å bekymre seg over. Men det eneste vedkommende biter seg merke i er 2-3 innlegg som mener at litt ekstra størrelse ikke er å forakte og 1-2 troll. "Hvis du gjør det, så er det for din egen del. Jeg liker kroppen din og savner ingenting. Jeg skjønner ikke hvorfor du spør meg når du ikke lytter til hva jeg svarer. Du høres ut som en jente som er overbevist om at hun er feit og skal legge kroppen på pinebenken for det. Jeg liker ikke at folk misliker kroppen sin og jeg ønsker at du er like fornøyd med deg som jeg er. Men løsningen på anoreksi er som oftest ikke å bli slankere" 2
Skiftenøkkel Skrevet 6. mars 2020 #3 Skrevet 6. mars 2020 er det ikke en viss risiko med den slags inngrep? leit om den ikke virker etterpå 🙈 5
Hadley Skrevet 6. mars 2020 #4 Skrevet 6. mars 2020 Penisforlengelse gjør bare penisen lengre i slapp tilstand, ikke erigert. Hvis han har lyst å se på sin egen litt lengre slappe tiss, så greit nok. Men sexen blir ikke noe anneledes. 7
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #5 Skrevet 6. mars 2020 57 minutter siden, Skiftenøkkel skrev: er det ikke en viss risiko med den slags inngrep? leit om den ikke virker etterpå 🙈 Det er jeg også bekymret for! Han sier at han er villig til å ta den sjansen. Men tror han vil angre hvis det skulle gå skeis, fordi han selv tror den er liten Anonymkode: 7d50d...249 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #6 Skrevet 6. mars 2020 37 minutter siden, Hadley skrev: Penisforlengelse gjør bare penisen lengre i slapp tilstand, ikke erigert. Hvis han har lyst å se på sin egen litt lengre slappe tiss, så greit nok. Men sexen blir ikke noe anneledes. Det er slik jeg har forstått det også, at det kun gjør den lengre i slapp tilstand Anonymkode: 7d50d...249 4
Loff77 Skrevet 6. mars 2020 #7 Skrevet 6. mars 2020 Han risikerer å ødelegge mer enn han fikser, dette bør han ikke gjøre 6
Gjest Kvinne487 Skrevet 6. mars 2020 #8 Skrevet 6. mars 2020 Min mann gjorde dette. Han hadde vært misfornøyd hele tiden,men jeg har aldri tenkt over noe. Så plutselig fortalte han meg det. 60.000 kostet det. Så måtte han operere på nytt etter han klaga. Da dekte klinikken det. Alt fungerer som det skal og den ble jo større, men jeg hadde aldri tenkt over at den var liten,noe den ikke var. Så lenge det hjelper for han så støtter jeg.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #9 Skrevet 6. mars 2020 Du burde støtte han. Penisforstørring vil også gavne deg:) Anonymkode: 3ab13...0c9
Xaxilian Skrevet 6. mars 2020 #10 Skrevet 6. mars 2020 ¨Kan godt skjønne mann din på en måte jeg, har selv hatt store komplekser for dette og tidvis nå. Har hjulpet på meg pga dama som skryter så mye. Sier hele tiden hvor fin den er, hvor stor den er, deilig osv. Jeg har også tenkt tanker mange ganger om forstørrelse og lest om mye forskjellig. Aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det pga risikoen. Min er i utgangspunktet over snittet lang og bred men jeg har allikevell hatt komplekser fordi jeg aldri har fått noe skryt av den før. Er han fast bestemt på det og får din støtte så bli med han hele veien, men hadde jeg vært deg hadde jeg forsøkt alt for å unngå det da det er store farer for at det ikke blir vellykket.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #11 Skrevet 6. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du burde støtte han. Penisforstørring vil også gavne deg:) Anonymkode: 3ab13...0c9 Hvordan vil det gavne noen andre en ham det gjelder, at han får litt lengre slapp penis? Anonymkode: 84581...bb8 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #12 Skrevet 6. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. jeg og typen har vært sammen i ca et år. Han har store komplekser for penisen sin, og vurderer å ta en operasjon for å gjøre den større. Penisen hans er kanskje litt under gjennomsnittet i lengden, men det har aldri vært et problem for meg mens vi har sex. Jeg er veldig fornøyd med han akkurat som han er, og blir godt tilfredsstilt av han i senga. Jeg prøver hele tiden å betrygge han med at han er god nok som han er, og at jeg ikke har behov for en større penis. jeg aner rett og slett ikke hva jeg som kjæreste skal gjøre for han. Er det noen som har vært i en lignende situasjon som har noen råd? Anonymkode: 7d50d...249 Hmm.. kanskje få han til å tenke på hvor mye det koster, komplikasjoner og smerte det vil medføre Anonymkode: 295d1...eaa 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #13 Skrevet 6. mars 2020 Skal han gjøre den større så er det tykkelsen som teller. Hvorfor bruke cash på lengde? Dr Loria som er en kjent lege i temaet mener at har du gjennomsnitts lang, og ønsker å øke din størrelse, gå for økning omkrets. Anonymkode: 94fa1...3ac 1
Xaxilian Skrevet 6. mars 2020 #14 Skrevet 6. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal han gjøre den større så er det tykkelsen som teller. Hvorfor bruke cash på lengde? Dr Loria som er en kjent lege i temaet mener at har du gjennomsnitts lang, og ønsker å øke din størrelse, gå for økning omkrets. Anonymkode: 94fa1...3ac Støtter denne
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #15 Skrevet 6. mars 2020 38 minutter siden, Xaxilian said: ¨Kan godt skjønne mann din på en måte jeg, har selv hatt store komplekser for dette og tidvis nå. Har hjulpet på meg pga dama som skryter så mye. Sier hele tiden hvor fin den er, hvor stor den er, deilig osv. Jeg har også tenkt tanker mange ganger om forstørrelse og lest om mye forskjellig. Aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det pga risikoen. Min er i utgangspunktet over snittet lang og bred men jeg har allikevell hatt komplekser fordi jeg aldri har fått noe skryt av den før. Er han fast bestemt på det og får din støtte så bli med han hele veien, men hadde jeg vært deg hadde jeg forsøkt alt for å unngå det da det er store farer for at det ikke blir vellykket. Kanskje det er beste take-away tipset her. Kvinner: Når dere tenker å si at penisen hans er akkurat passe, så istedet si at den er bittelitt stor. Det er jo ingen praktisk forskjell. Hvis den faktisk er akkurat passe, så er den også utrolig nærme til å være litt vel stor. Tenker dere blir overrasket over hva det gjør for selvfølelsen hans (som kanskje ogå betyr mer sex glede som kommer begge tilgode) å høre at "den trenger iallfall ikke være større"... Anonymkode: 39085...0d7 1
GammelKaktus Skrevet 6. mars 2020 #16 Skrevet 6. mars 2020 Hvis han absolutt vil så må han vel bare kjøre på, bortkasta penger men det er det jo forsåvidt med brystoperasjoner og når de gjør det kun på grunn av størrelse. All operasjon medfører jo en risiko.
Xaxilian Skrevet 6. mars 2020 #17 Skrevet 6. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det er beste take-away tipset her. Kvinner: Når dere tenker å si at penisen hans er akkurat passe, så istedet si at den er bittelitt stor. Det er jo ingen praktisk forskjell. Hvis den faktisk er akkurat passe, så er den også utrolig nærme til å være litt vel stor. Tenker dere blir overrasket over hva det gjør for selvfølelsen hans (som kanskje ogå betyr mer sex glede som kommer begge tilgode) å høre at "den trenger iallfall ikke være større"... Anonymkode: 39085...0d7 Helt enig med deg Mye og riktig skryt hjalp meg godt på vei og hjelper fremdeles. Som du sier si heller hvor stor den er, hvor deilig den får deg til å føle deg, hvor godt han fyller deg osv osv
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #18 Skrevet 6. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det er beste take-away tipset her. Kvinner: Når dere tenker å si at penisen hans er akkurat passe, så istedet si at den er bittelitt stor. Det er jo ingen praktisk forskjell. Hvis den faktisk er akkurat passe, så er den også utrolig nærme til å være litt vel stor. Tenker dere blir overrasket over hva det gjør for selvfølelsen hans (som kanskje ogå betyr mer sex glede som kommer begge tilgode) å høre at "den trenger iallfall ikke være større"... Anonymkode: 39085...0d7 Når man har en gjennomsnittlig penis og man merker at penis kunne vært mye større og dama hadde likevel klart å få inn mere i vagina, så er det vel bare idiotisk å lyve? Eller er menn virkelig så enkle? Anonymkode: 15b36...992 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #19 Skrevet 6. mars 2020 3 minutter siden, Xaxilian skrev: Helt enig med deg Mye og riktig skryt hjalp meg godt på vei og hjelper fremdeles. Som du sier si heller hvor stor den er, hvor deilig den får deg til å føle deg, hvor godt han fyller deg osv osv Dumt å si at en gjennomsnittlig penis er stor vel? Da må jo mannen skjønne at man lyver? Eller er dere så enkle? Anonymkode: 15b36...992 2
Xaxilian Skrevet 6. mars 2020 #20 Skrevet 6. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dumt å si at en gjennomsnittlig penis er stor vel? Da må jo mannen skjønne at man lyver? Eller er dere så enkle? Anonymkode: 15b36...992 Ikke stor i den forstand, men stor nok for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå