Gå til innhold

Tights.no størrelser og erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har slitt veldig med å finne treningstights som ikke er for dyre og ikke blir gjennomsiktig ved knebøy o.l., og jeg har nå runnda Zalando, så jeg er nødt til å begynne å se andre steder. Jeg har funnet noen jeg liker på tights.no, men jeg har aldri handlet der før og har hørt de er vanskelige å ha med å gjøre når det kommer til returer. Er det noen som har erfaring med størrelsene der? Om de stemmer godt overens virkeligheten? Og er det noen som har erfaring med om tightsene som det står squat proof på faktisk er helt ugjennomsiktige?

Anonymkode: 0ba4b...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tights fører mange ulike merker. Merkene er litt ulik i hvor romslige de er. Du må nesten se på hva som står om det enkelte plagget, og hvordan tilbakemeldinger folk som har kjøpt det før har gitt.

Anonymkode: 29b82...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri hørt om at tights.no er vanskelig på noe som helst. 

Anonymkode: 95573...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker bare 2xu med høyt liv, trenger ikke ha så mange tightser. Jeg har 3 av god kvalitet som jeg rullerer på :) 

Ikke kast bort masse penger på tøy av medium/dårlig kvalitet.

Anonymkode: 32cb3...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan anbefale we are fit, den er squatproof og behagelig på. Virker riktig i størrelsen også. Er jevnlig tilbud på den. 

Anonymkode: 45aff...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan anbefale we are fit, den er squatproof og behagelig på. Virker riktig i størrelsen også. Er jevnlig tilbud på den. 

Takk! Sjekket dem ut nå, og de så bra ut, så den skal vurderes! Har egentlig sett meg ut en bukse fra Jerf nå, så tror kanskje jeg skal prøve den først. Har du noe erfaring med det merket? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Sjekket dem ut nå, og de så bra ut, så den skal vurderes! Har egentlig sett meg ut en bukse fra Jerf nå, så tror kanskje jeg skal prøve den først. Har du noe erfaring med det merket? :)

Nei, men fått e-post og reklame om introduseringstilbud på de, ser gode ut fra bildene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.3.2020 den 6.43, AnonymBruker skrev:

Jeg har slitt veldig med å finne treningstights som ikke er for dyre og ikke blir gjennomsiktig ved knebøy o.l., og jeg har nå runnda Zalando, så jeg er nødt til å begynne å se andre steder. Jeg har funnet noen jeg liker på tights.no, men jeg har aldri handlet der før og har hørt de er vanskelige å ha med å gjøre når det kommer til returer. Er det noen som har erfaring med størrelsene der? Om de stemmer godt overens virkeligheten? Og er det noen som har erfaring med om tightsene som det står squat proof på faktisk er helt ugjennomsiktige?

Har du prøvd alle tightsene som selges på Zalando?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...