AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Hvilken farge synes du er finest på skalljakke eller softshelljakker? Skal kjøpe meg en og er usikker på farge. Hvilken farge har du på jakka? Anonymkode: 29ed0...439
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #2 Skrevet 6. mars 2020 Lilla, brun og mørk rosa. Anonymkode: 6a5d3...2d4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #3 Skrevet 6. mars 2020 Velger farge etter hva som passer opp mot ansiktet mitt? Jeg kler kalde klare farger, så blått, turkis, noen grønnfarger eller bringebærrosa er finest på meg... hadde jeg skulle brukt denne typen jakke til hverdags i byen, hadde jeg gått får en nøytral farge som mørkeblått eller mørkegrå(mest fordi da kræsjer den ikke med resten av antrekket). Anonymkode: 6ff41...c1d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #4 Skrevet 6. mars 2020 Hvis du tenkte å bruke den i skibakken, tenk synlighet. Må jo ikke være signal-orange eller knall rød, men bare helst ikke hvit eller svart eller veldig duse farger. Anonymkode: 846b7...78e 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. mars 2020 #5 Skrevet 6. mars 2020 Burgunderrød, militærgrønn og marineblå.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #7 Skrevet 7. mars 2020 Jeg har en i turkis og en i knall rød. De er fine på tur, jeg er synlig. Men ønsker meg en mørk blå som er litt mer nøytral til hverdags, så det blir neste. Så kommer litt an på bruken. Anonymkode: 761a0...63f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå