Gjest Valmue i.i. Skrevet 12. juni 2005 #1 Skrevet 12. juni 2005 Jeg er ihuga mineral make-up fan og har nå prøvd et nytt merke som jeg tenkte jeg skulle tipse dere om. Pure Luxe mineral make-up. Idiotisk navn, men... dette var bra saker! Foundation uten skimmer fordi som ikke liker det og det beste av alt - du kan bestille små prøver av ulike farger (prøven holder faktisk lenge) for en dollar stykket. Dette gjelder forøvrig de fleste av produktene de har. Kjøpte flere småprøver av foundation, enchanters og blushers. Morsomt å kunne blande og variere litt, ikke minst nå på sommeren som fargen i ansiktet varierer litt i takt med vær og ferie. Andre som har prøvd produkter herfra?
Gjest Valmue i. i . Skrevet 12. juni 2005 #2 Skrevet 12. juni 2005 Nettadressen er forresten: www.pureluxecosmetics.com
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2005 #4 Skrevet 12. juni 2005 Det var det råeste utvalget av øyenskygger jeg har sett!! Noen som vet om de fører dette merket her til lands?
Gjest Isissi Skrevet 12. juni 2005 #5 Skrevet 12. juni 2005 Det var det råeste utvalget av øyenskygger jeg har sett!! Noen som vet om de fører dette merket her til lands? Nei, det tror jeg ikke de gjør.
Gjest Øyenskygga Skrevet 12. juni 2005 #6 Skrevet 12. juni 2005 Har noen prøvd disse produktene? Øyenskyggene for eksempel? Bra produkter? De var jo veldig billige egentlig, men er jo greit om det er bra produkter også :-) Noen som har bestilt der?
Gjest Valmue i i . Skrevet 13. juni 2005 #7 Skrevet 13. juni 2005 Har som nevnt i hovedinnlegg prøvd foundation og blusher. Har ingenting å utsette på disse hittil.
Ibenholt Skrevet 22. januar 2006 #8 Skrevet 22. januar 2006 Jippi! Jeg skal selv prøve å bestille fra denne siden. Men noen som kan si noe om toll? Kan de skrive en annen verdi dersom det blir nødvendig? Og blir pakkene stoppet i toll?
Ibenholt Skrevet 31. januar 2006 #11 Skrevet 31. januar 2006 Jeg skriver under på det Valmue sier. Har selv prøvd å bestille fra denne siden og er megafornøyd! Alt var helt supert. Fargene, konsistensen, mengde, pris og holdbarhet. Jeg ba om at hun skrev verdien til under 200,- og det gjorde hun uten problem. Bra service og alt. Fikk tingene etter ca en uke. Så det er bare å bestille folkens. Null toll, null problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå