Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Punktum.

Endret av Msm
Videoannonse
Annonse
Gjest Lasox
Skrevet

Jeg har personlig droppet flere "venner" som har holdt på sånn. Da foretrekker jeg heller å være alene enn og ha folk rundt meg som ikke klarer å holde avtalene. Èn gang i blant er selvfølgelig greit, men hele tiden? Nei takk. Da kaster jeg bort tiden min på noen andre.

Skrevet (endret)
14 minutter siden, Lasox skrev:

Jeg har personlig droppet flere "venner" som har holdt på sånn. Da foretrekker jeg heller å være alene enn og ha folk rundt meg som ikke klarer å holde avtalene. Èn gang i blant er selvfølgelig greit, men hele tiden? Nei takk. Da kaster jeg bort tiden min på noen andre.

Helt sant det.. Men er litt vanskelig når hun som sagt er et «familiemedlem»  og vi er veldig nære venninner.

Så blir litt vanskelig å bare kutte .. Skulle helst ha pratet.  med henne om det .. Men vet ikke helt hvordan jeg skal legge det frem uten at hun reagerer med sinne ..

Endret av Msm
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarte ikke (eller orker ikke) lese noe særlig av dette, jeg ble for distrahert av alle unødvendige og feilplasserte  «...»

Anonymkode: c6732...64c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var fullstendig usammenhengende. Hva er det du prøver å formidle?

Anonymkode: 2e86a...094

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så ikke lag avtaler med henne da

Anonymkode: af29f...7be

• Liker 1
Gjest Lasox
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Msm skrev:

Helt sant det.. Men er litt vanskelig når hun som sagt er et «familiemedlem, og vi er veldig nære venninner» Så blir litt vanskelig å bare kutte .. Skulle helst «pratet» med henne om det .. Men vet ikke helt hvordan jeg skal legge det «fram» uten at hun reagerer med sinne ..

Sant! Vanskeligere med familiemedlem. Har ei familiemedlem som har null kontroll over økonomien som ber konstant om penger som jeg også vurderer å droppe, men tja! Vanskelig når det kommer til familiemedlemmer! Har dessverre ikke noe godt råd til det. Det viktigste er vel å prøve og ha mindre kontakt med henne og ikke lage nye avtaler? Bare prøv å ta det på en alright måte?

Endret av Lasox
AnonymBruker
Skrevet

Du må seriøst lære deg tegnsetting.

Anonymkode: cb954...e6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må seriøst lære deg tegnsetting.

Anonymkode: cb954...e6c

Je tegnesetter så Mie je vil

Anonymkode: add37...0fe

Skrevet
4 minutter siden, Lasox skrev:

Sant! Vanskeligere med familiemedlem. Har ei familiemedlem som har null kontroll over økonomien som ber konstant om penger som jeg også vurderer å droppe, men tja! Vanskelig når det kommer til familiemedlemmer! Har dessverre ikke noe godt råd til det. Det viktigste er vel å prøve og ha mindre kontakt med henne og ikke lage nye avtaler? Bare prøv å ta det på en alright måte?

Jepp , er sant det..

Skal prøve det! Takk for svar!😁

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var fullstendig usammenhengende. Hva er det du prøver å formidle?

Kan hende du var litt usammenhengende å da?

AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Kan hende du var litt usammenhengende å da?

Nei.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...