AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #1 Skrevet 5. mars 2020 Nå føler jeg meg helt ferdig med dette sorte håret. har naturlig blondt hår, og har farget det sort i et par år nå. Jeg har spart håret lenge, så det er halvveis ned på ryggen. Jeg er så redd for at det skal bli helt gummistrikk hår og at jeg må klippe av mye, skal til frisøren i morgen for å bleke det, men frisører vet jo kanskje heller ikke hvordan håret reagerer. Noen erfaring med å gå fra sort til blondt, og hvor mange omganger tok det for å lysne det? Anonymkode: 8a29d...4d0 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #2 Skrevet 5. mars 2020 Veldig veldig viktig, tenk på håret først, ikke forvent perfekt resultat med en gang. Mange som gjerne ønsker det perfekte resultatet på 1 omgang. Om du bruker god tid, så vil du kunne gå fra sort til blond med et sundt hår Vet ikke hvor mange omganger du vil trenge. Men fin deg en god frisør. Ha en god samtale. Si at det viktigste for deg er at håret ditt ikke blir ødelagt, og at du er forberedt på å måtte ta dette i flere omganger Anonymkode: c4a56...22a 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #3 Skrevet 5. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Veldig veldig viktig, tenk på håret først, ikke forvent perfekt resultat med en gang. Mange som gjerne ønsker det perfekte resultatet på 1 omgang. Om du bruker god tid, så vil du kunne gå fra sort til blond med et sundt hår Vet ikke hvor mange omganger du vil trenge. Men fin deg en god frisør. Ha en god samtale. Si at det viktigste for deg er at håret ditt ikke blir ødelagt, og at du er forberedt på å måtte ta dette i flere omganger Anonymkode: c4a56...22a tusen takk for svar! Jeg har en ganske god frisør, som er veldig billig å gå til, og jeg er veldig fornøyd der. Men de bruker kanskje også sterkere blekinger pga de jobber mye med kunder som har naturlig sort og krøllete hår, men ja, vi får ta en god samtale. Har gått hos henne før for å få platina blondt hår, men da hadde jeg en mellombrun farge, og sort er vel nesten det verste å få ut etter rødt hår. Hadde en veldig dårlig erfaring når jeg var i Mexico, de bleka det, og det ble helt gummistrikk, så når jeg kom hjem måtte jeg få det skikkelig kort, noe som gjorde at jeg sa at jeg aldri skal bleke det igjen, men nå er jeg nok en gang lei av mørkt hår, er ikke lett dette! haha Anonymkode: 8a29d...4d0
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #4 Skrevet 6. mars 2020 Vær for all del ærlig om det du har gjort og hatt på håret ditt. Kjemikalier skal man ikke tøyse med, iallefall om man ikke vil ha tyggishår... Anonymkode: 14a7a...b2e 1
Splittbinders Skrevet 6. mars 2020 #5 Skrevet 6. mars 2020 Jeg er veldig blond og farget i flere år håret mørkelilla. Det var riktignok en kortere frisyre så ikke helt sammenlignbart. Da jeg skulle tilbake til blond, var det ikke bleking som ble gjort tror jeg, men hun kalte det avfarging. Deretter farget hun det lyst. Ble ikke min naturlige farge på første runde selvsagt, men ble fint. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå