Gå til innhold

Jeg har blitt drukket ut (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går klokka 09.15 ble jeg vekket av at min lille nevø på ett år kravlet opp i senga med en rød lapp rundt halsen der sto det følgende: Kjære tante, velkommen til utdrikningslaget ditt. Da jeg sto opp ble jeg møtt av min søster (forlover) og min kommende svigerinne. Det første jeg la merke til var at symaskinen var tatt opp. Jeg ble litt svett ettersom jeg ikke akkurat er noen racer på å sy. Oppgaven var at jeg skulle sy et skjørt som jeg skulle ha på meg. Etter at jeg hadde strevd litt med mønstret fortalte de meg at de allerede hadde sydd skjørtet, og at jeg bare skulle gjøre ferdig den siste detaljen. Skjørtet ble kjempefint.

Etter dette fikk jeg bind foran øynene og ble kjørt til en hår og sminkesalong. Her ble jeg møtt av 9 venninner. Jeg ble utrolig rørt da jeg så at folk hadde tatt turen fra Tromsø, Helgeland og Trondheim. Jeg ble stylet etter alle kunstens regler med falske øyenvipper og mer til. Det var lagt opp som et lite sminkekurs der jeg var modell. Håret ble satt opp i 50-talls stil.

Etter dette spiste vi lunsj på Grand. Deilig. Turen gikk så til rådhusplassen og jeg skjønte nå hvorfor jeg hadde blitt stylet. De hadde leid inn en fotograf som tok masse bilder. Vi skulle late som om det var til en motereportasje. Jeg er ikke så veldig glad i å bli tatt bilder av, men det var faktisk utrolig morsomt. En gjeng med japanske turister stoppet å begynte å filme. Jeg gleder meg til å se bildene.

Sliten etter all poseringen var det deilig å bli hentet av en limousin. Vi kjørte rundt i byen mens vi drakk champagne og skravlet i vei. Turen endte hos min forlover. Hun hadde bestilt tapas. Utrolig god mat. Etter middag fikk jeg gaver fra alle sammen. Her skulle jeg gjette hvem som hadde gitt hva og forklare hva jeg assosierte med dem. Det var faktisk litt vanskeligere enn jeg trodde.

Neste punkt på programmet var dildo-party. Her var det jeg som skulle være vertinne. Jeg fikk en kort innføring av "party-damen" utover det improviserte jeg flittig. Det ble utrolig morsomt.

Resten av kvelden gikk med til vin, snacks og masse skravling. Jeg hadde en utrolig fin dag. Jeg føler meg heldig som har så mange gode venninner.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Så kjekt at du koste deg på utdrikkningslaget ditt!

Høres ut som om de har lagt mye ned i planleggingen for at du skulle få en flott dag. Og stas at folk kom langveis fra for å feire dagen din.

Det høres ut som om dere har hatt en kjempekjekk dag med masse artig!

Skrevet

Hørtes ut som et innmari allrigt u-lag...virkelig utdrikning, og ingenting annet! :wink:

Kjekt!

Skrevet

Så utrolig gøy utdrikkningslag du har fått:=) Heldig du!! Og så gøy med bildene:=)

Gjest gjest1
Skrevet

Høres ut som en morsom dag, Snutus :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...