AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #21 Skrevet 5. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du sjekket på biltema? https://www.biltema.no/en-no/home/personal-care/hygiene-articles/antibakteriell-gel-2000031757 Anonymkode: 5f1ef...44b 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller clas ohlson? https://www.clasohlson.com/no/Håndgel-duftfri%2C-30-ml/p/Pr311590003 Anonymkode: 5f1ef...44b Tusen takk for tips. Stikker innom biltema og Clasohlson i morgen 👍🏻 Anonymkode: b9388...98a 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #22 Skrevet 5. mars 2020 Vi har stasjoner med store beholdere over alt på jobb. Ta med deg små flasker og tapp litt. Skriv det av på lønnen om du er samvittighetsfull. Skal du ut på reise så er det ekstra viktig at du beskytter deg. Anonymkode: 08faa...41c 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #23 Skrevet 5. mars 2020 Men småflasker selges vel mange steder. Vet jeg så det på en butikk her for bare 2 dager siden, husker selvfølgelig ikke hvilken butikk. Jeg må ha den allergivennlig typen, og den forsvant først. Anonymkode: 70a11...368 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #24 Skrevet 5. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har stasjoner med store beholdere over alt på jobb. Ta med deg små flasker og tapp litt. Skriv det av på lønnen om du er samvittighetsfull. Skal du ut på reise så er det ekstra viktig at du beskytter deg. Anonymkode: 08faa...41c Hvis alle tenker slik er jo de store beholderne rimelig raskt tomme. Anonymkode: a67e0...b43 14
Gjest Bukkenbruse Skrevet 5. mars 2020 #25 Skrevet 5. mars 2020 https://www.rodekorsforstehjelp.no/produkter/desinfeksjon/handdesinfeksjon/antibac-85-vatservietter/?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Antibac+85%+våtservietter
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #26 Skrevet 5. mars 2020 5 minutter siden, Kittykat skrev: Ja, det er tomt overalt hvor jeg bor også. Jeg fikk kjøpt meg et par små flasker med antibac forrige uke og på tirsdag fikk jeg kjøpt meg en stor flaske, da Europris skulle få inn mer antibac. Når jeg kjøpte på Tirsdag, så var det en lapp med at vi fikk bare kjøpe en flaske antibac, uansett størrelse. Et par timer senere så var det tomt. Og apotekene får ikke antibac først, leste jeg. Sykehusene får levert først og er det mer igjen etter det, så får apotekene. Ganske surt egentlig, at noen hamstrer inn, så er det ikke mer igjen til oss andre... Slik burde det være overalt, at kunder bare får kjøpt et maksantall. Selskapene jobber på spreng for å produsere nok, også hamstrer flere når de kommer i butikkene... Det er meningsløst. Forstår godt at sykehusene prioriteres. Jeg vikarer på et sykehus og vi har også fått regler om å begrense bruken av smittevernsutstyr. Anonymkode: b9388...98a 10
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #28 Skrevet 5. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det fører også til at det blir tomt på helseinstitusjoner. Jeg jobber på sykehjem, vi fikk ikke levert vår bestilling på antibac forrige uke, tomt hos leverandør. Samme med munnbind, tomt. Ingen vet hva vi skal gjøre med det. Eller hva vi skal gjøre uten. Anonymkode: bafb7...ad5 Ja, det er ikke nok smittevernsutstyr. Vi må jo begrense bruken på sykehus også. Det er heldigvis ikke tomt for utstyr der jeg jobber, men det vil det blir dersom dette eskalerer. Anonymkode: b9388...98a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #29 Skrevet 5. mars 2020 Xxl har småflasker. Anonymkode: f3974...d97 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #30 Skrevet 5. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har stasjoner med store beholdere over alt på jobb. Ta med deg små flasker og tapp litt. Skriv det av på lønnen om du er samvittighetsfull. Skal du ut på reise så er det ekstra viktig at du beskytter deg. Anonymkode: 08faa...41c Skal ikke på jobb før etter reisen, men forstår at det er viktig å beskytte seg, så hadde jeg kommet på det, hadde jeg tappet litt og gladelig betalt for det. Anonymkode: b9388...98a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #31 Skrevet 5. mars 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men småflasker selges vel mange steder. Vet jeg så det på en butikk her for bare 2 dager siden, husker selvfølgelig ikke hvilken butikk. Jeg må ha den allergivennlig typen, og den forsvant først. Anonymkode: 70a11...368 Det er akkurat slike småflasker jeg vil ha, men jeg finner de ikke, og jeg har spurt butikkpersonalet og alle sier det samme, at det er utsolgt. Og noen sier at de ikke får leveranser før slutten av denne måneden. Anonymkode: b9388...98a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #32 Skrevet 5. mars 2020 6 minutter siden, Cordelia skrev: "Normal", daglivarebutikker Har vært innom dagligvarebutikker, utsolgt der også. I morgen tenker jeg å ta turen innom noen kiosker, kanskje de har noen. Sjekket på nettsidene til Clas Ohlson og Biltema og det er utsolgt i butikkene her i byen 😕 Anonymkode: b9388...98a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #33 Skrevet 5. mars 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, ser nå at selv om du kan trykke «kjøp» så er det ikke på lager 😅 Da vet jeg ikke. Anonymkode: b1dae...91b Får lagt i handlekurven? Anonymkode: 843d1...7db
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #34 Skrevet 5. mars 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glad jeg har hamstret og har en haug med flasker! 😄 Anonymkode: a67e0...b43 Ja, ikke sant. Spesielt når antibac ikke fungerer mot virus. Men flott at slike som deg ikke tenker på de som har nedsatt immunforsvar av andre grunner og å babyer som skal ha alt sterilt. Egosistike mennesker! Anonymkode: 6d8d3...d8e 10
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #35 Skrevet 5. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Xxl har småflasker. Anonymkode: f3974...d97 Jeg er desperat, så stikker innom der hvis de har det. Finner det ikke i nettbutikken, gjør du? (Det er ikke slik at jeg er hysterisk, men jeg vil ta forholdsregler og unngå smitte, antibac er dermed obligatorisk under reise.) Anonymkode: b9388...98a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #36 Skrevet 5. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, ikke sant. Spesielt når antibac ikke fungerer mot virus. Men flott at slike som deg ikke tenker på de som har nedsatt immunforsvar av andre grunner og å babyer som skal ha alt sterilt. Egosistike mennesker! Anonymkode: 6d8d3...d8e Hva er det du snakker om? Det finnes noen virus antibac ikke er så effektiv mot, norovirus feks. Men det tar knekken på di fleste virus og bakterier. Hånddesinfeksjon er faktisk førstevalg når det ikke er smuss på hendene Anonymkode: 3c991...980 8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #37 Skrevet 5. mars 2020 Er å oppdrive i nettbutikker enda, du må bare bruke en del tid på å søke. Jeg fant hos bandasjist. De sender fra lokale butikker og du kan velge hvilken du vil ha sendt fra. Søk både håndsprit og antibac. Anonymkode: 2bdea...e0f 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #38 Skrevet 5. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, ikke sant. Spesielt når antibac ikke fungerer mot virus. Anonymkode: 6d8d3...d8e Du bruker ikke antibac som behandling mot virus (hvis det var det du mente?), du bruker det for å forebygge smitte. Anonymkode: b9388...98a 6
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #39 Skrevet 5. mars 2020 Hva med en tur på kondomeriet og kjøpe vibratorrens? Det er jo bare alkohol det også, eller? Anonymkode: 39a39...0eb 1
Jaybird Skrevet 5. mars 2020 #40 Skrevet 5. mars 2020 Hva med andre ting som rødsprit og diverse? Er vel ikke det beste for huden, men det vil gjøre nytten i forhold til desinfisering?
Anbefalte innlegg