Pi@ Skrevet 12. juni 2005 #1 Skrevet 12. juni 2005 Etter mange lange samtaler og lang betenkningstid fra sambo sin side er vi endelig blitt prøvere . Det kom noe uventet at han plutselig har ombestemt seg, men det gleder meg veldig. Vi har begynt litt forsiktig og tar det som det kommer. Ikke noe stress ennå. Jeg har EL sånn ca nå og alt ligger til rette.... Blir spennende 2 uker, sjølom jeg ikke regner med klaff på første forsøk. Gleder meg veldig til å delta i forumet også, etter å ha vært passiv leser en lang stund.
Imax Skrevet 12. juni 2005 #2 Skrevet 12. juni 2005 Lykke til med prøvingen! Håper ditt nærvær i dette forumet blir kortvarig Vet forresten akkurat hvordan du har hatt det med å få med partneren på saken. Jeg jobbet veldig med det, men nå er han på gli. Hva som skyldes endringen vet ikke jeg, men noen mannfolk trenger rett og slett litt tid til å tenke seg om...
Skytte Skrevet 12. juni 2005 #3 Skrevet 12. juni 2005 Så koselig med flere prøvere! Blir spennende å se hvordan det går! Håper vi ikke blir her så lenge noen av oss! Enig med imax, mennene trenger sikkert lengre tid med slike ting! Som de gjør med de fleste ting...... Lykke til!
Pi@ Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2005 Takk takk Håper det går så fort som mulig, men jeg regner ikke med klaff på første forsøk. Må prøve å roe ned forhåpningene litt, men må innrømme at det er litt vanskelig. Hadde vært fint om man hadde sluppet å vente to uker på å få vite svaret....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå