Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Jeg skal ha muntlig praktisk eksamen i geofag 2 til våren. Noen som har hatt denne eksamenen tidligere, og kan fortelle litt om hvordan det var?

Lurer særlig på hvor mye prosjektoppgaven utgjør av eksamineringen. 

Eksamenen kan jo vare i maks 45, hvorav jeg skal presentere oppgaven min i rundt 15 min. Lurer litt på hvordan de skal ha tid til å eksaminere meg grundig, når jeg det i tillegg skal være et praktisk innslag og gjennomgang av prosjektoppgaven.

Har noen opplevd at den praktiske delen har blitt byttet ut med å kun snakke om prosjektoppgaven?

Anonymkode: 2431b...17d

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer også på den prosjektdelen, er ingen eksempel på nettet om hvordan man gjør dette? Vet ikke hva man kan ta med og ikke ta med i geofag 2 

Kan noen hjelpe meg med eksempel? Aner ikke hvor jeg skal starte, og har ikke hatt dette faget før. Hadde satt kjempestor pris på hjelp! 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, nebb said:

Lurer også på den prosjektdelen, er ingen eksempel på nettet om hvordan man gjør dette? Vet ikke hva man kan ta med og ikke ta med i geofag 2 

Kan noen hjelpe meg med eksempel? Aner ikke hvor jeg skal starte, og har ikke hatt dette faget før. Hadde satt kjempestor pris på hjelp! 

Vi har fått beskjed om at vi enten skal vurdere risiko for skred i et område, eller utarbeide, presentere og vurdere daglig lokalt værvarsel for en periode på én uke (ved bruk av værkart, satellittbilder og radarplott) 😊
Hvilket fylke skal du ha eksamen i? Har du fått dato for muntlig enda?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kompetansemålene er noe jeg absolutt ville anbefalt! Tar Geofag 2 (vg3), og i følge læreren vår er kompetansemålene og drøfting veien til suksess! :). 
-Kompetansemålene, drøfting, løse problemstillinger og geofaglige-begrep = 6.

Endret av FunnyBoy123
  • Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har fått beskjed om at vi enten skal vurdere risiko for skred i et område, eller utarbeide, presentere og vurdere daglig lokalt værvarsel for en periode på én uke (ved bruk av værkart, satellittbilder og radarplott) 😊
Hvilket fylke skal du ha eksamen i? Har du fått dato for muntlig enda?

Skal ha eksamen i møre og romsdal, og skal ha eksamenen i slutten av mai engang (husker ikke helt eksakt nå)😊 Tusen takk for svar! fins det en mal et sted for hvordan man skal skrive den vurderingen? - hva man skal ha med, og hva man ikke skal ha med? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...