Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på treningssenteret mitt i dag og en fremmed mann begynte å snakke til meg om mange ting som han mente var feil på senteret. Han sa at de som jobbet der var idioter, høy på pæra og ikke tok imot konstruktiv kritikk, og bagatelliserte det han var misfornøyd med på treningssenteret. Jeg var litt enig med det han sa, men siden vi stod bare et par meter fra resepsjonen og mannen snakket veldig høyt, kunne daglig leder høre oss, så jeg sa egentlig ingenting og sto bare og nikket litt. Daglig leder vet hvem jeg er og vi snakker alltid litt høflighetsprat når jeg er der og trener. Jeg syntes denne  episoden var veldig ekkel og jeg er redd for at daglig leder skal tro at jeg også sto og slengte dritt om treningssenteret. Skal ned dit å trene i morgen og lurer på om jeg skal beklage meg til daglig leder eller bare late som ingenting? 

Anonymkode: 23108...a89

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, hvor gammel er du? Slapp helt av!! Ikke tenk på dette.

Baksnakking er helt vanlig det :) Men jeg ville ikke brukt noe tid på det selv, å snakk dritt om andre, Jeg pleier heller å ta det opp med den personen jeg ikke liker eller har dårlig erfaring med.

Anonymkode: 86024...7b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...