Gå til innhold

Syntes dere menn steømer med strømpeholdere og slikt sett er kjempe sexy på dama?Eller syntes dere det er Harry

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Hva syntes dere om slike? Sexy? Eller bare «flaut» / «teit»

Anonymkode: 19791...e65

Endret av Anki
Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet

Trenger ikke truse her da, er godt nok kledd uten, blir hot nok med alt det andre ;) 

Skrevet

Sexy undertøy gjør alle kropper penere, fordi det gir kontrast og outliner formene. Kjør på. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg får litt sånn bestemor- assosiasjoner😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Hvorfor bestemor? Bestemødre kler seg ikke sånn

Anonymkode: 19791...e65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Av di tre mennene jeg har hatt lengere forhold med så har to av dem vært mer opptatt av bare truse (string) og BH enn strømper osv. Han andre gikk det for omtrent bare jeg satt på meg strømpeholder og kjole.. 

Anonymkode: dc1fa...de7

Skrevet

Ja til strømpeholdere. Megasexy!!

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Mannen min gir fullstendig blaffen i hva slags undertøy jeg bruker, som han sier, han liker meg best naken.

Dessuten liker jeg ikke sånt undertøy selv, så det hadde ikke blitt noe sånt uansett ;) Kan se pent ut på bilder og det er det. 

Skrevet

er ikke noe negativt med det. men bryr meg ikke spesielt om det heller. 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Du er jo i "bestefar alder" så det må jo være midt i blinken for deg?😅

Anonymkode: 7f72d...0ea

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det er kjempefeminint, og dermed kjempesexy.

Men hva har det med saken å gjøre. Kvinner bruker strømpebukser og forventer/ forlanger at det skal være kult.

(Harry: når skal du høre: topp/ tights i leopard/ tigermønster, og paljetter og sånt. Det er sånt som kvinner tar på og tror er sexy. I virkeligheten er det motstykke til Juanito på stranda, pels på brystet, fett gullsmykke og g-string så liten at du skjønner det ikke er mye kuk oppi)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Strømper og strømpeholder kan være pent hvis det er laget for å brukes. Da må strømpeholder være av en helt annen kvalitet.

For meg ser dette bare helt jalla ut.

Anonymkode: ce230...339

AnonymBruker
Skrevet

Unødvendig 

Anonymkode: 70fce...ea3

• Liker 1
Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bestemor? Bestemødre kler seg ikke sånn

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo i "bestefar alder" så det må jo være midt i blinken for deg?😅

Bestemor brukte jo strømpeholdere til hverdags da jeg var en liten gutt, såpass nyskjerrig var jeg i den alderen😅

Det var nok ment som en nyttig greie for kvinner før i tiden, så ble det jo sexy og utviklet etterhvert... Så jeg liker det godt i dag, men fikk ikke den samme "effekten" på min bestemor😂 Jeg synes forøvrig dette er mere sexy en nakenhet da😉

Jeg rullet opp håret og vasket føttene hennes i badesalt hver fredag, og fikk ei appelsin eller et glass eventyrbrus som belønning...så det er nok derfor jeg har blitt så glad i damer😍

Endret av Bamseklemmer
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Bestemor brukte jo strømpeholdere til hverdags da jeg var en liten gutt, såpass nyskjerrig var jeg i den alderen😅

Det var nok ment som en nyttig greie for kvinner før i tiden, så ble det jo sexy og utviklet etterhvert... Så jeg liker det godt i dag, men fikk ikke den samme "effekten" på min bestemor😂 Jeg synes forøvrig dette er mere sexy en nakenhet da😉

Jeg rullet opp håret og vasket føttene hennes i badesalt hver fredag, og fikk ei appelsin eller et glass eventyrbrus som belønning...så det er nok derfor jeg har blitt så glad i damer😍

Vasket du føttene til bestemor di???? Herregud,verden er gal!

Anonymkode: 3f4c9...7d9

Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vasket du føttene til bestemor di???? Herregud,verden er gal!

Hva er så galt med det? Det har bestandig vært min greie å gjøre andre glad, det er nettopp det som gjør meg glad🙄

Vasker du føttene til noen i dag vil du se livet i en annet perspektiv, du vil i allefall se store øyne😇

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett.

Anki

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jo menn forskjellige, men de to siste jeg har vært med har vært veldig begeistret for at jeg bruker stayups. Særlig den første gangen man er intim med hverandre og det er ganske overraskende for dem. Da blir de ganske ville, og de vil gjerne ha på stayupsene under hele akten. 

Anonymkode: 5e582...9a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samboer bryr seg ikke 

Anonymkode: b68a5...253

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...