Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil det se rart ut om en mann bruker 60 den strømper fra pierre robert

Anonymkode: 838cb...903

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 542b7...733

AnonymBruker
Skrevet

Mener du strømpebukse? Tror ikke Pierre Robert har strømper. 

Anonymkode: 4dd6c...265

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt. Både rart og latterlig. 

Anonymkode: 5b159...997

Skrevet

Det spørs på situasjonen. Synes selv longs uten fot er ubehagelig og klumpete og skjønner godt om menn vil gå for strømpebukser/stillongs istedenfor om de finner noe som passer. Tenker da når det er kaldt og man trenger ekstra lag med ull for å holde varmen.

Som mann skal du vel uansett ha bukse utenpå og ingen vil vel da se hva du har under? Eller tenker du strømpebukser med skjørt eller annet? Hvis du tenker kun å gå i strømpebukse eller strømpebukse med skjørt over vil ikke akkurat strømpebuksen alene være det jeg stusser mest over.

AnonymBruker
Skrevet

Eh, du tenker under buksa? Da spiller det vel ingen rolle. Det kan kanskje være litt rart, men ikke så rart at det er noe folk henger seg opp i. En kollega dro buksebeinet litt opp en gang for å vise oss at han hadde brukt samboerens strømpebukser på grunn av kulda. Vi lo alle godt og tulla med det, og det var det. Det er ikke så big deal at man gidder å tenke eller snakke om det senere.

Anonymkode: 1e4df...e96

AnonymBruker
Skrevet

Enten du bruker strømpebukser eller strømper, er det vel ikke noen som ser det? Jeg regner med at du bruker det sammen med bukse og sko? Eller skal du bruke de under shorts eller skjørt? 

Hvis du har lange bein, og lett får synlig hud over kanten av sokkene, er det sikkert praktisk med strømpebukse eller lange strømper. 

Anonymkode: 4dd6c...265

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hvorfor skulle det være det? Jeg legger mer merke til folk som går uten longs eller strømpebukse nå. Bare ankler mellom småsko og bukse i 20 minusgrader får meg til å gremmes. 

Men ville heller gått for en strømpebukse eller longs med ull under buksa. 60den varmer ikke så mye. 

Anonymkode: 9a18a...989

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Jeg tenker på knestrømper i sort 60 den, bruker selvfølgelig bukse.

Vil det se rart ut, strømpene er litt tynnere en vanlige sokker.

Skrevet

Tror du at folk tenker over hvilke sokker du bruker, eller hvor tynne de er, farger osv.? 

Beklager. Du må nok ta litt hardere i for å bli lagt merke til 😕

AnonymBruker
Skrevet

Nå høres jeg kanskje ut som bestemoren din. Men bruk lange sokker, strømpebukser og strømper du nå på vinteren.
Det er dette som ser helt feil ut!
Vi bor tross alt i Norge. 

Bilderesultater for bare ankler

Anonymkode: 9a18a...989

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her igjen

Det jeg lurte på var om 60 den strømper er for femi for en mann.

Jeg liker godt å bruke 60 den knestrømper og strømpebukser.

Tror dere folk reagerer på at jeg bruker disse tynne strømpene, har selvfølgelig jeans over.

AnonymBruker
Skrevet

Bruk akkurat de strømpene du ønsker. Tror det er mye mer en case for deg, enn for andre. Det er veldig få som ser hva slags strømper en mann har på seg, om du ikke går for pastellfarger, eller nettingstrømper, sammen med ellers maskuline klær.

Til f.eks dressbukser og pensko kan det til og med være penere med glatte 60 denier strømper enn med utvaskede nuppete sokker, det er i allefall min mening.

Vil du ta den helt ut, så barberer du bena og bruker pene hudfargede strømpebukser til shorts, eller sammen med litt korte jeans og sneakers, det kan se kult ut på en mann, gjort riktig :)

Anonymkode: 27958...37c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruk akkurat de strømpene du ønsker. Tror det er mye mer en case for deg, enn for andre. Det er veldig få som ser hva slags strømper en mann har på seg, om du ikke går for pastellfarger, eller nettingstrømper, sammen med ellers maskuline klær.

Til f.eks dressbukser og pensko kan det til og med være penere med glatte 60 denier strømper enn med utvaskede nuppete sokker, det er i allefall min mening.

Vil du ta den helt ut, så barberer du bena og bruker pene hudfargede strømpebukser til shorts, eller sammen med litt korte jeans og sneakers, det kan se kult ut på en mann, gjort riktig :)

Anonymkode: 27958...37c

Ts her

Jeg er helt enig med deg, tenkt det samme som deg.

Er du mann eller kvinne

Skrevet (endret)

Menn som har en greie for å bruke damestrømper må skjønne at det ikke akkurat fremstår som mandig. Nå skal det sies at 60 denier heller ikke kvalifiserer som damestrømper i min strømpebok. Nå er det vår. 20 denier er eyecandy på damer. Men ikke på menn da for guds skyld! 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 3/7/2020 at 8:37 AM, AnonymBruker said:

Ts her igjen

Det jeg lurte på var om 60 den strømper er for femi for en mann.

Jeg liker godt å bruke 60 den knestrømper og strømpebukser.

Tror dere folk reagerer på at jeg bruker disse tynne strømpene, har selvfølgelig jeans over.

Synes det er femi at en mann vet hva den er jeg...

Anonymkode: 542b7...733

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...