Gjest Wasabi Skrevet 12. juni 2005 #1 Skrevet 12. juni 2005 Når jeg leser her inne skjønner jeg at jeg ikke helt har skjønt hva jeg driver med enda... Jeg har nemlig både gaflet i meg spekemat og sushi i det siste, og tatt Ibux.. Som om ikke det var nok har jeg også drukket alkohol (riktignok etter å ha tatt en negativ test). :o Men nå har jeg sluttet med det altså, i påvente av eventuell positiv test eller mensen!!
Snuppelure Skrevet 13. juni 2005 #2 Skrevet 13. juni 2005 Jeg spiser bådet spekemat og sushi. Alkohol drikker jeg også. men medisiner begrenser jeg stort sett til null. Men tar en paracett eller to om hodepinen blir for sterk. Og i tillegg jeg klapper nabokatten! Skikkelig gææærn jeg! Eller er det kanskje bare sund fornuft.... ;-)
Chiquita Skrevet 13. juni 2005 #4 Skrevet 13. juni 2005 Grunnen til at en ikke "skal" ta Ibux i prøvetider er jo at Ibux (og lignende preparater) kan føre ti nedsatt fruktbarhet hos kvinner. Det andre du snakker om er jo "forhåndsregler" ved graviditet
Lillesøster Skrevet 13. juni 2005 #5 Skrevet 13. juni 2005 Når jeg leser her inne skjønner jeg at jeg ikke helt har skjønt hva jeg driver med enda... Jeg har nemlig både gaflet i meg spekemat og sushi i det siste, og tatt Ibux.. Som om ikke det var nok har jeg også drukket alkohol (riktignok etter å ha tatt en negativ test). :o Men nå har jeg sluttet med det altså, i påvente av eventuell positiv test eller mensen!! Godt du var her inne og fikk kunnskap om dette da.
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2005 #6 Skrevet 13. juni 2005 Ibux kan være greit å holde seg unna da det kan sette ned fruktbarheten, noe du sikkert ikke ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå