Gå til innhold

Føler kvinner anstrengelse å ligge m/ spredde ben under misjonæren ?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Får kvinner en følelse av anstrengelse, og ubehag å ligge m/ spredde ben under misjonæren ?   Hun gjir ofte utrykk for smerter i  hoftene etter nokså kort tid .       Å  igjennomføre sex i  misjonæren utan at dama sprer bena kan føles litt komplisert, og problema  skyldes troleg   fysikken hennes.     

Endret av Anonym Bruker
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Får kvinner en følelse av anstrengelse, og ubehag å ligge m/ spredde ben under misjonæren ?   Hun gjir ofte utrykk for at hoftene l låser seg.       Å  igjennomføre sex i  misjonæren utan at dama sprer bena kan føles litt komplisert.    

Bare vis det varer i ca. 1 time. 

Anonymkode: 260f7...b09

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det varer ekstremt lenge så kan det bli ubehagelig for min del. 

Anonymkode: 5be9a...fb9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vist det varer lenge eller du vil at hun skal spre veldig. Er jo en grense på hva som er behagelig

Anonymkode: a665f...e93

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er deiligere når bena er samlet✔️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man ikke klarer å ligge på rygg og spre beina en gang så er det noe galt altså... Mannen gjør all jobben mens den som passivt blir pult er den som blir sliten 🤭

Anonymkode: fb5cc...1e2

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det varer lenge så ja. Men om hun føler det så føler jo hun det. Kropper er forskjellige. 

Anonymkode: 74083...6f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe godt, når han presser bena opp mot hodet. Det liker jeg ikke. 

Men å ligge på rygg å spre bena, er ikke noe problem ( så lenge det ikke er snakk om å spre bena ut i spagat 😅

Anonymkode: 46674...261

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tja, tung og bred mann over meg på den måten kan bli vondt etter en stund. 

Smalere og lettere mann, iallefall smalere mann som er flink til å ikke legge hele vekten på meg, ikke noe problem. 

Anonymkode: dd430...84b

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler absolutt ikke ubehag, tvert i mot. Det er definitivt best når man får skrevet så mye som mulig og strammer musklene i lysken. Dama di må være veldig stiv. Tips henne om å tøye mer ut.

Anonymkode: 6c0f4...e0c

• Liker 3
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, tung og bred mann over meg på den måten kan bli vondt etter en stund. 

Smalere og lettere mann, iallefall smalere mann som er flink til å ikke legge hele vekten på meg, ikke noe problem. 

Så du   fortrekker en spinkel og spensdig mann når du har sex i under misjonæren.

AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg ikke er 90 år har jeg aldri merket ubehag med det, nei. Men en gang hadde jeg sex med en undervektig mann, og det ble smertefullt når hoftebena hans gnidde.

Anonymkode: 84263...948

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen problemer med det, er 50 år

Anonymkode: d7dcf...bd0

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen problemer med det, er 50 år

Anonymkode: d7dcf...bd0

Sprek dame ! 

AnonymBruker
Skrevet

Både ja og nei. 

Normalt er det null problem, men jeg har kjent på utfordringer ved to partnere. Han ene var det pga vekten hans. Jeg følte meg "skvist" etter en kort stund. Han andre var det utfordrende fordi han "satt" med lårene litt bredt slik at de "dyttet" mine lår hakket mer ut til siden enn hva som er behagelig slik at det gjorde vondt i leddene.

Anonymkode: 01585...5e6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Så du   fortrekker en spinkel og spensdig mann når du har sex i under misjonæren.

Noen menn holder sin egen kropp oppe, andre ligger oppå deg som om du er en madrass. Det siste er ubehagelig uansett hvor tunge eller spinkle de er. Jeg er ikke noe de bare skal pumpe på, jeg må ha bevegelsesfrihet slik at jeg også kan delta selv om jeg ligger på rygg, da kan ikke mannen legge hele vekta si på meg. 

Anonymkode: 021cf...eb3

• Liker 14
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man ikke klarer å ligge på rygg og spre beina en gang så er det noe galt altså... Mannen gjør all jobben mens den som passivt blir pult er den som blir sliten 🤭

Anonymkode: fb5cc...1e2

Spørs om mannen er brei da, eller så må hun bare starte å trene 'smidighet' (tøy og bøy)

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Ikke nødvendigvis nei, jeg liker egentlig litt kraftigere menn, men spørsmålet var om det kunne være utfordrende /vondt, og ja det kan det dersom mannen er kraftig. Det er forskjell på å ligge i smal eller veldig bred V for at han skal slippe til. 

Min mann bygger, og har lagt på seg 25 kg (mest muskler) fra vi kom sammen. Jeg merker forskjell fra han var 80 kg til nå 105 kg for å si det slik. Var aldri en tanke om tungt eller vondt i ledd da han var lettere og smalere. Nå kjenner jeg det, både i hvor langt ledd og muskler blir tøyd, og tyngde. 

Før kunne han legge seg rett ned på meg en stund når han hadde kommet. Nå er den stunden han kan det betydelig kortere. Han er for tung til å kunne ligge slik en stund. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir det slitsomt å skreve så tar jeg bare føttene bak nakken

Anonymkode: c85aa...15e

• Liker 2
Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Kan ikkje vera  særleg komfortabelt å ligge m/ 2 stk 50 kg mjølsekker  over seg,  og mellom beina.     Du får oppfordre din mann om å henge noen avlastningstropper til taket .    Sexen er no noe   ein legger "vekt "  på  skal  nytes hos  begge parter, og  ingen skal ikkje føle  "noe press" 

Endret av Anonym Bruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...