AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #1 Del Skrevet 5. mars 2020 Ser ut som en jordkjode 😭 Har brukt alt for mye penger på dyre kremer og diverse, dessverre uten særlig resultat 🤬 Noen som har prøvd laser? Kan en få det dekket? Noen kremer som virkelig kan få det bort og holde det i sjakk? Dette sliter veldig psykisk. Liker ikke å bruke sminke. Selv fundation dekker ikke alle flekkene. Tips til bra løs pudder med god dekkevne? Ikke krem. Vis gjerne bilder av deres pigmentflekker, evt før og etterbilde. Trenger virkelig håp 🙏🏻 Anonymkode: 457b3...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5. mars 2020 #2 Del Skrevet 5. mars 2020 Nei, du får ikke et kosmetisk ikke-problem dekket. Lær deg å leve med at du har en levende hud som reagerer på sol og alder. Sånn er det å være menneske. Godta det først som sist. Pigmentflekker kommer på svært mange mennesker. Jeg har min del, og kunne ikke brydd meg mindre. Skulle folk synes noe mindre om meg av DEN grunn, så er det virkelig ikke mennesker jeg hadde ønsket noen befatning med uansett. Å være så grunn tyder på en mindre begavet hjerne... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #3 Del Skrevet 5. mars 2020 Prøvd det meste jeg også, både kremer og dyre behandlinger uten at det funket. Og skulle du være så heldig at noe funker kommer nok flekkene fort tilbake igjen så fort du ser på solen. Jeg bruker primer og concealer under foundation for å dekke det til. Syns BareMinerals dekker godt. Anonymkode: 6646c...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estella87 Skrevet 5. mars 2020 #4 Del Skrevet 5. mars 2020 Ha du prøvd ZO skin health? Flere jeg kjenner har brukt dette med stor suksess. Søk på før og etter-bilder på internett og se om det finnes noen klinikker som fører det i nærhetren av deg. Koster flesk, men funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #5 Del Skrevet 6. mars 2020 Noen som vet om noen kremer en kan få hos legen som faktisk virker? Uten å betale en formue. Anonymkode: 457b3...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille85 Skrevet 6. mars 2020 #6 Del Skrevet 6. mars 2020 Pigmanorm funker, men hvis det er hormonelt kommer det tilbake uansett hva du smører på eller gjør. Hormonell melasma er det ingenting å gjøre med dessverre, det må man bare leve med til det går over av seg selv. Hvor gammel er du? Jeg er 34 år og har hatt det i 2 år, hudlegen min sier det er verst i min alder, og at det blir bedre med tiden. Tålmodighet og det å akseptere der er nok nøkkelen. Bruk god foundation som skjuler litt, og bruk solkrem hele året i ansiktet. Jeg har «barten» og noen flekker i pannen. De i pannen kunne ikke brydd meg mindre, men jeg hater «barten». Men, nå har jeg hatt det så lenge at det bryr meg egentlig ikke så veldig lenger. Jeg har vel akseptert at det er utenfor min og legene sin makt å gjøre noe med det, så jeg får bare vente og glede meg til kroppen finner ut at den skal være grei igjen! 🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #7 Del Skrevet 7. mars 2020 Glycol fjernet mine, jeg pleide å bestille fra iherb, men det går ikke nå pga. 350,- grensen som er borte 😫 Her i Norge selges ikke sterk nok Glycol. Men! Jeg er 100% sikker på at hvis du går til legen og får skrevet ut Airol, så vil det hjelpe 🙏 Koster vel rundt 200,- Anonymkode: 91d2b...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #8 Del Skrevet 7. mars 2020 1 time siden, Lille85 skrev: Pigmanorm funker, men hvis det er hormonelt kommer det tilbake uansett hva du smører på eller gjør. Hormonell melasma er det ingenting å gjøre med dessverre, det må man bare leve med til det går over av seg selv. Hvor gammel er du? Jeg er 34 år og har hatt det i 2 år, hudlegen min sier det er verst i min alder, og at det blir bedre med tiden. Tålmodighet og det å akseptere der er nok nøkkelen. Bruk god foundation som skjuler litt, og bruk solkrem hele året i ansiktet. Jeg har «barten» og noen flekker i pannen. De i pannen kunne ikke brydd meg mindre, men jeg hater «barten». Men, nå har jeg hatt det så lenge at det bryr meg egentlig ikke så veldig lenger. Jeg har vel akseptert at det er utenfor min og legene sin makt å gjøre noe med det, så jeg får bare vente og glede meg til kroppen finner ut at den skal være grei igjen! 🤪 Så det blir borte med kremen, men kommer kjapt igjen? Ikke en krem som kan brukes lenge? Jeg er 39, og pigmentflekkene er veldig synlige, og har blitt verre med årene. Er flink med solkrem. Har en stor og veldig tydelig flekk i pannen, og på kinnbeina. Ser veldig rart ut 😭 Så hudlegen sa det kunne gå bort med alderen? At det kan forandre seg? Trodde bare det ble verre jeg 🤔 Anonymkode: 457b3...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #9 Del Skrevet 7. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glycol fjernet mine, jeg pleide å bestille fra iherb, men det går ikke nå pga. 350,- grensen som er borte 😫 Her i Norge selges ikke sterk nok Glycol. Men! Jeg er 100% sikker på at hvis du går til legen og får skrevet ut Airol, så vil det hjelpe 🙏 Koster vel rundt 200,- Anonymkode: 91d2b...bd0 Hva er glycol? Noe som kan brukes daglig? Fås kjøpt i utlandet? Airol da? Anonymkode: 457b3...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #10 Del Skrevet 7. mars 2020 Zo skin. De har produkter som fjerner pigment flekker. Søk det opp.Og gå til en av klinikkene som selger de. Og gå ikke utenfor døra uten solfaktor! Anonymkode: 1534f...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #11 Del Skrevet 7. mars 2020 Jeg fikk frosset vekk min hos hudlege. Fikk et sår i ansiktet noe dager og så ble det veldig bra. Bruker høy faktor i ansiktet hver dag, sunblock i Syden Anonymkode: 85a88...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #12 Del Skrevet 7. mars 2020 https://www.helsesmart.no/frysebehandling-mot-pigmentflekker/ Anonymkode: 85a88...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #13 Del Skrevet 7. mars 2020 Utrolig at flere hudpleiere anbefaler veldig dyre kremer når de vet det ikke kommer til å hjelpe. Når de ser pigmentflekkene sitter for dypt i huden og trenger sterkere behandling. Har nok brukt Over 10 tusen på diverse kremer uten effekt. Burde ikke vært lov! Anonymkode: 457b3...71a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #14 Del Skrevet 7. mars 2020 Prøv å slutt på P-pille Anonymkode: 0a876...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #15 Del Skrevet 7. mars 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er glycol? Noe som kan brukes daglig? Fås kjøpt i utlandet? Airol da? Anonymkode: 457b3...71a Man får mange produkter med glykol, men ingen av de her til lands er noe tess. Det finnes en god 10% glycolsyre på iherb, den koster rundt 150,- og gjorde at mine pigmentflekker forsvant helt. Lurt å først begynne med 5%. Pigmentflekkene vil komme tilbake om jeg er i solen, så bruker alltid spf 50. Airol kan du google, det er noe du må begynne svært forsiktig med, men det kan reversere solskader. Anonymkode: 91d2b...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #16 Del Skrevet 7. mars 2020 Har du virkelig prøvd rent vitamin C serum? Det finner også flere forskjellige typer. I tillegg så finnes det svakere whitning aktiver som også kan hjelpe. Bl.a Arbutin, produkter av ris, BHA og mange som jeg ikke kommer på dessverre. Jeg bruker ett C vitamin serum som faktisk tar bort mine pigmentflekker om jeg bare bruker det effektivt. Men har ett stort ett på brystkassa som jeg dessverre glømmer av å behandle MEN i en periode hvor jeg brukte serumet flere ganger i uken i 2-3 uker så lysnet det betraktelig. Micro needeling kan hjelpe. Laser. Anonymkode: 35784...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #17 Del Skrevet 7. mars 2020 Finnes en YouTube som heter Gothminister, hun har laget noen meget informative videoer om C Vitamin, og forklarer forskjellen på de forskjellige typene av pigmentflekker. Anonymkode: 35784...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #18 Del Skrevet 7. mars 2020 Elixir sin peeling har jeg sett bra resultat på!😊 google 😊 Anonymkode: f7f0a...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #19 Del Skrevet 8. mars 2020 Tips til navn på kremer å få kjøpt i utlandet? Hva jeg skal spør etter? På apotek? Anonymkode: 457b3...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #20 Del Skrevet 9. mars 2020 Kom over denne, kanskje noe å prøve? https://camyreed.blogg.no/category/ukens-anti-age Anonymkode: 0a498...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå