AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #1 Skrevet 5. mars 2020 Når de er sagt, dere er selvfølgelig ikke dritt og dere er like bra som andre ❤️ Men her inne på kvinneguiden kan man jo føle seg ille til mote etter å ha lest. Når det er mye hets, de som liksom vet alt så mye bedre en andre, ikke tåler at andre har andre meninger osv... Skulle ønske det var hyggeligere her noen ganger. Anonymkode: 816f5...586 7
Hr. Aktiv Skrevet 5. mars 2020 #2 Skrevet 5. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når de er sagt, dere er selvfølgelig ikke dritt og dere er like bra som andre ❤️ Men her inne på kvinneguiden kan man jo føle seg ille til mote etter å ha lest. Når det er mye hets, de som liksom vet alt så mye bedre en andre, ikke tåler at andre har andre meninger osv... Skulle ønske det var hyggeligere her noen ganger. Anonymkode: 816f5...586 Norge har jo lange tradisjoner i eventyr om troll. Steder er jo også navngitt troll så det faller ganske naturlig at normenn da troller.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #3 Skrevet 5. mars 2020 Det er mange stygge og ufine kommentarer her ja. Synd at vi som samfunn har blitt så ufordragelige og ufine med hverandre, og at vi bare ikke forstår eller bryr oss om hvorfor. Bare vi har det bra i vår egen private sfære, så er alt annet uviktig. 😞 Anonymkode: 3e40c...b9a 8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #4 Skrevet 5. mars 2020 Ja, dessverre. Men så er det mitt valg å henge her. Men merker at det hjelper ikke akkurat på angsten og depresjonen å lese her nei. Anonymkode: 353e5...fae 6
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #5 Skrevet 5. mars 2020 Ja, veldig mange er sykt utrivelig! Anonymkode: 9a620...fb7 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #6 Skrevet 5. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, veldig mange er sykt utrivelig! Anonymkode: 9a620...fb7 Jeg lurer på om disse egentlig er fornøyd... Anonymkode: 353e5...fae
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #7 Skrevet 5. mars 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, dessverre. Men så er det mitt valg å henge her. Men merker at det hjelper ikke akkurat på angsten og depresjonen å lese her nei. Anonymkode: 353e5...fae Samme her. Vurderer sterkt å kutte ut hele nettsiden av den grunnen. Føler jeg blir verre av å være her. Anonymkode: 7cb61...c62 3
Jaybird Skrevet 5. mars 2020 #8 Skrevet 5. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Samme her. Vurderer sterkt å kutte ut hele nettsiden av den grunnen. Føler jeg blir verre av å være her. Anonymkode: 7cb61...c62 Er det egentlig så mye bedre andre steder? Jeg synes folk troller og er spydige stort sett uansett hvor jeg kikker på nett, kanskje særlig mye der folk kan gjemme seg bak et nick, men også når de bruker fullt navn. Jeg tror det er en generell greie for folk med sterke meninger, det er mange bedrevitere der ute, og det er mange som ikke tåler andre synspunkter enn sitt eget. 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #9 Skrevet 5. mars 2020 Du må tenke på at folk som har et godt liv er ute og leve livene sine. Her inne er det mange som er misfornøyd, uopplyste, udannede, uutdannede - den norske "basket of deplorables" om du vil. Det sjuke opphenget på barnevernet og uføretrygdede sier sitt, liksom. Vanlige mennesker har lite forhold til sånt, men om man scroller her 2-3 ganger om dagen får man inntrykk av at 90% av nordmenn er uføretrygdede og i fare for å miste barna. Hev deg over det. Eller heng her til underholding. Men ikke ta det på alvor. Folk her er ikke representative for nordmenn flest. Anonymkode: e03c4...0bd 10
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #10 Skrevet 5. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du må tenke på at folk som har et godt liv er ute og leve livene sine. Her inne er det mange som er misfornøyd, uopplyste, udannede, uutdannede - den norske "basket of deplorables" om du vil. Det sjuke opphenget på barnevernet og uføretrygdede sier sitt, liksom. Vanlige mennesker har lite forhold til sånt, men om man scroller her 2-3 ganger om dagen får man inntrykk av at 90% av nordmenn er uføretrygdede og i fare for å miste barna. Hev deg over det. Eller heng her til underholding. Men ikke ta det på alvor. Folk her er ikke representative for nordmenn flest. Anonymkode: e03c4...0bd Flott at du benytter anledningen til å rakke ned på uføretrygdede, en gruppe mennesker som hetses på KG med jevne mellomrom. Nei, de som står for det meste av hatet her inne er de som er velsituerte og som snakker om at de aldri kunne ha datet X hvis ikke vedkommende oppfyller en lang liste med krav og at hvis man ikke gjør det så er det ÅPENBART noe galt med deg. Anonymkode: f41fc...796 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #11 Skrevet 5. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må tenke på at folk som har et godt liv er ute og leve livene sine. Her inne er det mange som er misfornøyd, uopplyste, udannede, uutdannede - den norske "basket of deplorables" om du vil. Det sjuke opphenget på barnevernet og uføretrygdede sier sitt, liksom. Vanlige mennesker har lite forhold til sånt, men om man scroller her 2-3 ganger om dagen får man inntrykk av at 90% av nordmenn er uføretrygdede og i fare for å miste barna. Hev deg over det. Eller heng her til underholding. Men ikke ta det på alvor. Folk her er ikke representative for nordmenn flest. Anonymkode: e03c4...0bd Du er jo litt slik da når du nevner «uutdannede». Mange blir uutdannede pga en grusom barndom. Ei venninne på 25 har ikke fullført videregående. Hun vokste opp med foreldre som ruset seg, vekket henne om natten og slo henne, mobbet henne under oppveksten. Hun fikk diagnoser av dette, men klart å skaffe seg jobb likevel. Anonymkode: 353e5...fae 6
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #12 Skrevet 5. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Flott at du benytter anledningen til å rakke ned på uføretrygdede, en gruppe mennesker som hetses på KG med jevne mellomrom. Nei, de som står for det meste av hatet her inne er de som er velsituerte og som snakker om at de aldri kunne ha datet X hvis ikke vedkommende oppfyller en lang liste med krav og at hvis man ikke gjør det så er det ÅPENBART noe galt med deg. Anonymkode: f41fc...796 Om du hadde lest hva jeg skrev så skrev jeg altså at vanlige folk er ikke opphengt i om noen er uføretrygdet. Jeg har ikke skrevet noe som kritikk mot uføretrygdede, men kritikk av KGs oppheng i trygd. Anonymkode: e03c4...0bd 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #14 Skrevet 5. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Om du hadde lest hva jeg skrev så skrev jeg altså at vanlige folk er ikke opphengt i om noen er uføretrygdet. Jeg har ikke skrevet noe som kritikk mot uføretrygdede, men kritikk av KGs oppheng i trygd. Anonymkode: e03c4...0bd Jeg ser at jeg bommet på kritikken min. Beklager! Anonymkode: f41fc...796 4
OnFire Skrevet 5. mars 2020 #15 Skrevet 5. mars 2020 Diskusjonsfora og kommentarfelter er samlingssteder for de som ikke helt vet hvordan man kommenterer. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #16 Skrevet 5. mars 2020 Jeg synes det er en god blanding av folk her, i noen tråder er det ikke kul stemning -mens i andre er det mange flotte mennesker som forsøker å hjelpe. Men jo, KG og KG'ere kan bli flinkere på komme med tilsvar til de som oppfører seg ufint. For en stund siden meldte jeg meg inn i Reddit for å kunne lese/diskutere om emner det ikke er lite lett å diskutere her, og jeg er virkelig overrasket over at dette "brukerstyrte" forumet (det er hundrevis (og mer?) av forskjellige brukere som er med å moderer i alle sub-redditer) -og de klarer jammen meg å sette klare regler, og få folk til å følge dem. Og tråkker folk over grensene, så blir postet slettet, og du blir evt utestengt av akkurat den sub-redditen. Og fordi man gir en "minus eller pluss" så kan man fort se hvem som skriver ugreie/upopulære svar. Nå synes jeg det er greit at en på KG som bare omhandler "lille-norge" har AB-funksjon, en funksjon jeg bruker konsekvent fordi jeg ikke ønsker å bli gjenkjent. Men KG ligger litt etter eller noe sånt altså synes jeg, for dette forumet kunne vært styrt mye bedre enn det er i dag..! Anonymkode: 4bfbd...9ba 2
OnFire Skrevet 5. mars 2020 #17 Skrevet 5. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er en god blanding av folk her, i noen tråder er det ikke kul stemning -mens i andre er det mange flotte mennesker som forsøker å hjelpe. Men jo, KG og KG'ere kan bli flinkere på komme med tilsvar til de som oppfører seg ufint. For en stund siden meldte jeg meg inn i Reddit for å kunne lese/diskutere om emner det ikke er lite lett å diskutere her, og jeg er virkelig overrasket over at dette "brukerstyrte" forumet (det er hundrevis (og mer?) av forskjellige brukere som er med å moderer i alle sub-redditer) -og de klarer jammen meg å sette klare regler, og få folk til å følge dem. Og tråkker folk over grensene, så blir postet slettet, og du blir evt utestengt av akkurat den sub-redditen. Og fordi man gir en "minus eller pluss" så kan man fort se hvem som skriver ugreie/upopulære svar. Nå synes jeg det er greit at en på KG som bare omhandler "lille-norge" har AB-funksjon, en funksjon jeg bruker konsekvent fordi jeg ikke ønsker å bli gjenkjent. Men KG ligger litt etter eller noe sånt altså synes jeg, for dette forumet kunne vært styrt mye bedre enn det er i dag..! Anonymkode: 4bfbd...9ba Reddit er verste forumet ever, hovedsakelig på grunn av poengsystemet som overhodet ikke fungerer, men også på grunn av dårlig moderering. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #18 Skrevet 5. mars 2020 Ja føler meg litt bedriten av å lese ting her inne, men det er litt som en avhengighet så klarer ikke slutte. Tror slike forum domineres av litt spesielle folk. Og at mange kaster hanskene og er frekke for å på en måte hevne seg. Anonymkode: 33ab2...07b 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #19 Skrevet 6. mars 2020 På 5.3.2020 den 17.45, OnFire skrev: Reddit er verste forumet ever, hovedsakelig på grunn av poengsystemet som overhodet ikke fungerer, men også på grunn av dårlig moderering. Er ikke Reddit et forum der de skriver om creepy og overnaturlige ting? Anonymkode: 816f5...586 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #20 Skrevet 6. mars 2020 Eneste jeg synes er kjipt er hvor umoralske folk synes å være. Er utro over en lav sko! Håper der ikke reflekterer samfunnet, men at de utro idiotene trekkes hit for å kunne skryte av sin egen mangel på moral.. Anonymkode: a9ef4...f37 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå