Rosenrød Skrevet 12. juni 2005 #1 Skrevet 12. juni 2005 Lurer på hva deres beste kleskjøp ever er. Altså et plagg som du har hatt en stund (eller ikke nødvendigvis, forresten) og som du ikke kommer til å angre på at du kjøpte. Mitt beste kjøp tror jeg må være et kort Burberry foldeskjørt med to sorte skinnreimer i siden. Det er vel 3-4 år gammelt og ble kjøpt i London. Er vel kanskje mitt dyreste kjøp også, men jeg bruker det både på jobben og når jeg går ut. Klassisk og kjempefint. Var litt usikker på om jeg ville bruke så mye penger på et skjørt, men etter å ha drømt om det om natten (!) måtte jeg bare...
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 12. juni 2005 #2 Skrevet 12. juni 2005 En 3/4 lang cashmerekåpe i sort med pelskanter, den kostet nesten en halv månedslønn men er snart 9 år gammel og like fin som da den var ny. Har blitt brukt utallige ganger.
Tusseline Skrevet 12. juni 2005 #3 Skrevet 12. juni 2005 Mitt beste kjøp må være den sorte kåpen jeg kjøpte på Zara (dyr, men absolutt verdt pengene!). Den går omtrent ned til knærne, og er i "marine" stil.
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2005 #4 Skrevet 12. juni 2005 En mørkebrun skinnjakke i blazerstil som jeg kjøpte på Vero Moda i fjor, den kostet meg 499 kr, og så sant det ikke er kuldegrader ute bruker jeg den så godt som hver eneste dag.
Catzy Skrevet 12. juni 2005 #5 Skrevet 12. juni 2005 Armani-kåpen min. Den er sort, i et eller annet merkelig syntetstoff, og har et sinnsykt kult snitt. Veldig Trinity, men på en ikke helt Matrix rip off-måte, heldigvis. I år er jeg veldig fornøyd med en jakke fra Neste Stopp. Offwhite twill, med detaljer i kremfarget brokadestoff. Vindtett, figursydd og med hette, veldig kjekk når det er 10 varmegrader eller mer... Catzy
aline Skrevet 12. juni 2005 #6 Skrevet 12. juni 2005 jeg har en treningsbukse.... en deilig, myk, altfor stor og saggete, fløyselskosebukse som jeg kjøpte via Ellos av alle ting... :o jeg bruker den aldri ute, men jeg bruker den hver bidige dag hjemme!! har flere andre "kosebukser" men ingen er som denne. den er ufattelig deilig, og den er nok ett sånt plagg som kommer til å brukes til den er så slitt at den detter fra hverandre uten mulighet til å sy sammen igjen.
Gjest Bertine Skrevet 12. juni 2005 #7 Skrevet 12. juni 2005 hmmmm.. mitt beste kjøp må være en kåpe fra fretex. Den er litt nedforbi kneet og i en nydelig besj farge med noe svakt pastell farget mønster(dette høres kanskje ikke pent ut, men den er virkelig nydelig!). Store knapper og den sitter perfekt! Har fått mye skryt av den og mange har villet kjøpe den, men den skal jeg ha selv
Windy Skrevet 12. juni 2005 #8 Skrevet 12. juni 2005 En olabukse jeg kjøpte i London i januar. Den holder alltid formen, og den er fantastisk behagelig, selv når den er nyvasket. Den er stram, men føles ikke slik
Morea Skrevet 13. juni 2005 #9 Skrevet 13. juni 2005 En kjole fra Malene Birger. Litt vintage, og har ikke sett den i "min" farge i noen andre butikker enn der jeg kjøpte den. Var litt usikker da jeg kjøpte den, blant annet fordi jeg ikke burde bruke mye penger akkurat da. Men blir mer og mer glad i den kjolen desto mer jeg bruker den.
Gjest Formosiss Skrevet 13. juni 2005 #10 Skrevet 13. juni 2005 Tja.. Kjøp. Det må faktisk være en Miss Sixty-bukse jeg kjøpte det året jeg begynte på VGS. Den har fortsatt samme form og farge - en helt klassisk bukse med stretch i, dvs. ingen direkte olabukse (ikke at jeg liker Miss Sixty, men). Ellers fikk jeg en trenings/kosebukse av en "venninde" en gang; hun syntes den var sjøstygg; jeg elsker den. Kan få så utrolig mange tøffe antrekk med den - sporty, klassisk, røft.. Ja.
datajente Skrevet 13. juni 2005 #11 Skrevet 13. juni 2005 Et par Acne Action-jeans jeg kjøpte i november. Kostet 1500 (mye for en student!), men de sitter like fint om jeg har et par kilo mer enn jeg ønsker eller ikke, og holder formen over tid og like fint om de er nyvasket eller brukt i mange dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå