Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg mener folk som bare sier "jeg støtter noe annet". Da vil vi selvfølgelig prøve å få de med her også, det er jo en bra sak. Men folk sier det som om det å støtte en sak automatisk diskvalifiserer dem. Om du ikke har mulighet til å støtte mer så er jo dèt grunnen, ikke det at du støtter noe annet.

Anonymkode: 137ab...3ed

Du skjønner vel at de sier nei på en høflig måte, ikke sant? Ikke alle som har lyst ril p forklare mer om egen økonomi.

«Nei takk, jeg støtter XX-saken». Vil det være en godkjent forklaring?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest justloseit
Skrevet
56 minutter siden, mmd skrev:

Du skjønner vel at de sier nei på en høflig måte, ikke sant? Ikke alle som har lyst ril p forklare mer om egen økonomi.

«Nei takk, jeg støtter XX-saken». Vil det være en godkjent forklaring?

Nemlig. Merkelig at ts har fått for seg at hun har krav på å få vite mer om tilfeldige mennesker hun stopper på gata. Vil aller helst se skattemeldingene til folk. Sylfrekk oppførsel spør du meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Neste gang jeg blir stoppet får jeg vel bare si at " nei takk. Jeg er minstesats ufør og har faktisk ikke råd til å støtte dere " . Ærlig talt, hvorfor vi som går forbi takker nei har dere ingenting med. Hadde dere respektert ett " nei takk :) " med en gang hadde det vært greit, men dere er så jævlig pågående og masete at det er til å bli sprø av! Sist jeg var på Grønland sa jeg tydelig ifra at nei, jeg sier aldri ja til noen på gaten så begynte selgeren faen meg å gå BAKOVER for å holde øyekontakten med meg mens han prøvde å dytte på meg det forbanna medlemskapet! 

Anonymkode: 60ead...dd3

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...