mmd Skrevet 5. mars 2020 #41 Skrevet 5. mars 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Jeg mener folk som bare sier "jeg støtter noe annet". Da vil vi selvfølgelig prøve å få de med her også, det er jo en bra sak. Men folk sier det som om det å støtte en sak automatisk diskvalifiserer dem. Om du ikke har mulighet til å støtte mer så er jo dèt grunnen, ikke det at du støtter noe annet. Anonymkode: 137ab...3ed Du skjønner vel at de sier nei på en høflig måte, ikke sant? Ikke alle som har lyst ril p forklare mer om egen økonomi. «Nei takk, jeg støtter XX-saken». Vil det være en godkjent forklaring? 4
Gjest justloseit Skrevet 5. mars 2020 #42 Skrevet 5. mars 2020 56 minutter siden, mmd skrev: Du skjønner vel at de sier nei på en høflig måte, ikke sant? Ikke alle som har lyst ril p forklare mer om egen økonomi. «Nei takk, jeg støtter XX-saken». Vil det være en godkjent forklaring? Nemlig. Merkelig at ts har fått for seg at hun har krav på å få vite mer om tilfeldige mennesker hun stopper på gata. Vil aller helst se skattemeldingene til folk. Sylfrekk oppførsel spør du meg.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #43 Skrevet 5. mars 2020 Neste gang jeg blir stoppet får jeg vel bare si at " nei takk. Jeg er minstesats ufør og har faktisk ikke råd til å støtte dere " . Ærlig talt, hvorfor vi som går forbi takker nei har dere ingenting med. Hadde dere respektert ett " nei takk " med en gang hadde det vært greit, men dere er så jævlig pågående og masete at det er til å bli sprø av! Sist jeg var på Grønland sa jeg tydelig ifra at nei, jeg sier aldri ja til noen på gaten så begynte selgeren faen meg å gå BAKOVER for å holde øyekontakten med meg mens han prøvde å dytte på meg det forbanna medlemskapet! Anonymkode: 60ead...dd3 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå