tonelise10 Skrevet 5. mars 2020 #1 Skrevet 5. mars 2020 Hva gjør du når du oppdager folk begynner baksnakker deg og de tror at det ikke blir oppdaget, men så viser det seg at du har fått med deg alt som har blitt sagt? Når er det rette tidspunktet å sette de så på plass at de slutter med det???? Jeg har opplevd et F*** til to damer som har blitt pensjonister som har begynt på denne måten...... For å si det sånn, hadde det vært lov å dra til folk så skulle en gitt de en omgang, men siden jeg vet at dette ikke skal gjøre eller at jeg vet at sånt gjøre man ikke så får det være heller andre måter å gi de en overraskelse på.... Hva mener du? PS ikke til gjøre det jeg skrev..for dere som tror det...
Gjest førstedamen Skrevet 5. mars 2020 #2 Skrevet 5. mars 2020 Drit I det, hjelper ikke å si ifra, da gir du dem jo mer å prate om. Overse, og vær hyggelig og super selvsikker når du møter dem f.eks på butikken.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #3 Skrevet 5. mars 2020 Ta tak i det når det skjer. Ville sagt «Hva sa du nå?» Anonymkode: 4cadb...2c5 1
Gjest Alkoholist Skrevet 5. mars 2020 #4 Skrevet 5. mars 2020 Jeg gir blanke f. Gjør det du og, for da gidder de ikke mer. De som driver på sånn, synes kun det er morsomt hvis det blir drama ut av det.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #5 Skrevet 5. mars 2020 Gå bort og delta i samtalen og se på reaksjonen. Å bli sint eller sur gjør ingen nytte, det er bedre å få de til å føle seg riktig dumme. Anonymkode: ab70f...8d1 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #6 Skrevet 5. mars 2020 Hvis det er venninner så kutter jeg de ut, lager ikke noe drama rundt det men bare kutter kontakt og hvis de spør meg om hvorfor eller fortsetter å ta kontakt og later som ingenting så konfronterer jeg de med det på en rolig måte der jeg spør om de ikke syntes det er feil og falskt å ringe å gi uttrykk for at de vil møtes og være venninner når de sier det og det eller kalle meg det og det til andre bak ryggen min. Da har de blitt passe flaue og lange i maska. Om det er noen jeg ikke har noen nær kontakt med i utgangspunktet kan det være jeg bestemt og målrettet konfronterer de med det om jeg ser de, men om det er noen jeg uansett ikke pleier å omgås med eller se så hever jeg meg over det og holder meg for god til å prate om de til andre, eller bruke min energi på å legge meg opp i hva de snakker om i sitt liv. Så viktig er de ikke for meg! Anonymkode: 73874...0ca 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #7 Skrevet 5. mars 2020 En og annen gang har jeg kommet med en uskyldig, men treffende kommentar for å vise at jeg vet hva de har snakket om. Så kan de stå der å være flaue og føle seg skyldige. Anonymkode: 4bac5...501
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå