AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #1 Skrevet 5. mars 2020 Jeg liker han mye bedre enn folk i dress som symboliserer makt, penger og "Jeg er bedre enn deg mentalitet" i det minste kongen som symbol figur er litt kjekt iallfall. Synes han er grei jeg Eneste form for dress jeg kunne akseptert er dette. Over toppen er den pro.. Mens shorts er for å hånligjøre makt posisjonen. Synes det ville vært "Fair" fordi jeg liker ikke dress folk. De kan gå med strømper når det er vinter så det ikke blir kalt i samme farge som shortsen. Som er mandatorisk rød elller grønn. Anonymkode: 31a0d...d07 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #3 Skrevet 5. mars 2020 Hæ. For å svare på overskriften, så liker jeg kongen. Men ikke at han er konge. Anonymkode: 501bf...5a5 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. mars 2020 #4 Skrevet 5. mars 2020 Det der er ikke kongen...dette er kongen
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #5 Skrevet 5. mars 2020 Jeg liker Kongen. Og kongehuset. Syns Norge er uberkjedelig som ikke har adel, og hvor alle skal være så like. Det ER forskjell på folk. Anonymkode: 0434c...ada 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #6 Skrevet 5. mars 2020 Jeg skjønte ingen ting av det shorts-greiene, men jeg trodde alle likte Harald ? 🤔 Ser man klippet om oljeplattformen Troll er han umulig å ikke like 😂 Anonymkode: 6b0a7...6c3 15
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #7 Skrevet 5. mars 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønte ingen ting av det shorts-greiene, men jeg trodde alle likte Harald ? 🤔 Ser man klippet om oljeplattformen Troll er han umulig å ikke like 😂 Anonymkode: 6b0a7...6c3 Oljeplattformen? Anonymkode: fbc6a...465 1
abc123detvardet Skrevet 5. mars 2020 #9 Skrevet 5. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oljeplattformen? Anonymkode: fbc6a...465 Kong Harald: "Sonja, er ikke den største oljeplattformeren kalt opp etter deg?" Dronning Sonja: "Den heter troll" Kong Harald: "Nettopp" Ikke ordrett sitat, men noe i den duren. 1
youcancallmejune Skrevet 5. mars 2020 #10 Skrevet 5. mars 2020 Kongen er en fantastisk mann, men jeg synes hele idéen med å ha konger og kongelige er utdatert. Slipp dem fri. Det virker som få av dem egentlig ønsker å leve i et gyllent bur fra de fødes til de dør, og jeg forstår dem meget godt. Bedre å ha et overhode som selv har søkt seg til stillingen og slipper å ha den hele livet.
Jerry Lee Skrevet 5. mars 2020 #11 Skrevet 5. mars 2020 Fantastisk denne, altså. Lurer bare på om det var avtalt, eller om Kongen var spontan? HMK er jo kjent for sin humor.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #12 Skrevet 6. mars 2020 Det er en del som ikke liker idéen ved et kongehus, men nesten alle liker kongen. Anonymkode: d49a4...83f 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #13 Skrevet 6. mars 2020 Jeg synes og kongen og kongefamilien er bra Anonymkode: 5807b...db3 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #14 Skrevet 6. mars 2020 Jeg forstod ikke helt greien med dette innlegget. Er det virkelig noen som ikke liker kongen? Og hva har den fyren i shorts med kongen vår å gjøre? Anonymkode: a4457...126 3
Muscae Skrevet 6. mars 2020 #15 Skrevet 6. mars 2020 Skjønte heller ikke innlegget.. En ting jeg synes er veldig positivt med Kongen - utover at han er en utrolig likanes kar - er at han sitter med øverste makten i Norge. Nesten alle lover i Norge kan bestemmes av Kongen. Dvs at hvis vi får en Trump her til lands, så kan faktisk Kongen overprøve hans bestemmelser. I verste fall om vi får en ny Hitler, så kan Kongen, som mener at "nordmenn er jenter som er glad i jenter, gutter som er glad i gutter, og jenter og gutter som er glad i hverandre. Og at nordmenn tror på Allah, Gud og altet og ingenting." Han ville aldri satt opp en mur, for å si det sånn. Han bruker sjeldent (egentlig aldri) sin lovfestede rett til å bestemme Norges lover, men han har den! Og det kan være gull verdt for Norges befolkning om noen som Trump kommer til makten. 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #16 Skrevet 6. mars 2020 On 3/5/2020 at 2:53 PM, AnonymBruker said: Jeg liker han mye bedre enn folk i dress som symboliserer makt, penger og "Jeg er bedre enn deg mentalitet" i det minste kongen som symbol figur er litt kjekt iallfall. Synes han er grei jeg Eneste form for dress jeg kunne akseptert er dette. Over toppen er den pro.. Mens shorts er for å hånligjøre makt posisjonen. Synes det ville vært "Fair" fordi jeg liker ikke dress folk. De kan gå med strømper når det er vinter så det ikke blir kalt i samme farge som shortsen. Som er mandatorisk rød elller grønn. Anonymkode: 31a0d...d07 Hæ?? Hva spør du egentlig om? Anonymkode: 5790e...3d3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #17 Skrevet 6. mars 2020 Vi trenger ett kongehus. Noen må være øverst i samfunnet. Uten kongehus hadde det bare blitt politikere. #grøss# Anonymkode: 0434c...ada 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #18 Skrevet 6. mars 2020 2 minutter siden, Muscae skrev: Han bruker sjeldent (egentlig aldri) sin lovfestede rett til å bestemme Norges lover, men han har den! Og det kan være gull verdt for Norges befolkning om noen som Trump kommer til makten. Den dagen vi får president, den dagen er kongen borte. Kongen går nok aldri i mot en folkevalgt statsminister. Anonymkode: 55ce6...92a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #19 Skrevet 6. mars 2020 4 minutter siden, Muscae skrev: Skjønte heller ikke innlegget.. En ting jeg synes er veldig positivt med Kongen - utover at han er en utrolig likanes kar - er at han sitter med øverste makten i Norge. Nesten alle lover i Norge kan bestemmes av Kongen. Dvs at hvis vi får en Trump her til lands, så kan faktisk Kongen overprøve hans bestemmelser. I verste fall om vi får en ny Hitler, så kan Kongen, som mener at "nordmenn er jenter som er glad i jenter, gutter som er glad i gutter, og jenter og gutter som er glad i hverandre. Og at nordmenn tror på Allah, Gud og altet og ingenting." Han ville aldri satt opp en mur, for å si det sånn. Han bruker sjeldent (egentlig aldri) sin lovfestede rett til å bestemme Norges lover, men han har den! Og det kan være gull verdt for Norges befolkning om noen som Trump kommer til makten. Du skrev akkurat det jeg tenkte. Dessuten er arvtagerne til kongen oppdratt til det som venter han. Tror egentlig kongehuset er en viktig del av Norges forholdsvis velfungerende demokrati. Tror heller ikke det ville vært noe billigere for landet med en maktsyk president. Kanskje til og med dyrere. Anonymkode: 64d8a...ce4 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #20 Skrevet 6. mars 2020 On 3/5/2020 at 2:59 PM, Luna Llena said: Det der er ikke kongen...dette er kongen Og folk liker Kongen! Anonymkode: 43fbf...3a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå