Gjest Rottaikkeinnloggetnå Skrevet 12. juni 2005 #1 Skrevet 12. juni 2005 Nå har jeg nesten klart å slutte å bite negler etter 20 år!! Men, problemet er at neglene er så tynne så tynne. Så fort det blir litt lengde på dem, så fliser de seg og fristelsen blir for stor.... :oops: På tommelfingrene derimot, er neglene velig sterke og det er ikke noe problem. Finnes det noe middel som trekker inn i neglen og gjør den sterkere? Bkuker neglelakk da, men det hjelper ikke så mye... Håper noen har noe vidundermiddel å anbefale meg, gjerne noe som gjør at neglene vokser fortere i tillegg. Utolmodig serru!! :-)
~sikka~ Skrevet 12. juni 2005 #2 Skrevet 12. juni 2005 På parfymerier har de negleforsterker. Det er nesten som en neglelakk, men den gjør ikke neglene gule - bare sterkere. Noen av negleforsterkerne trekker også inn i neglen. Andre er bare ett lag utenpå. Dra til ett parfymeri og spør hva de anbefaler deg. Gratulerer med at du har sluttet å bite
Gjest Seleena Skrevet 13. juni 2005 #5 Skrevet 13. juni 2005 Du må file dei jevnleg! Ikkje sidelengs med nedover om du skjønner. Etter eg gjorde det, blei dei berre sterkare og sterkare. + kjøp sånn neglemiddel som ~sikka~ snakker om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå