Torpetuppa Skrevet 5. mars 2020 #1 Skrevet 5. mars 2020 Hei, Er det noen her inne som har opplevd positiv test etter lys rosa utflod ved bruk av Lutinus? Satt inn siste blasto på frys på fredag, og i dag kom tabletten ut med svak rosa farge... Ikke noe misfarging ved innsett av neste tablett. Forbereder meg mentalt på ny runde med medisiner og uttak allerede...
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #2 Skrevet 5. mars 2020 Jeg hadde litt rosa utflod da jeg brukte Lutinus og var gravid 🙂 Har du tatt en test? Anonymkode: 8c1ce...210
Torpetuppa Skrevet 5. mars 2020 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2020 Ikke tatt test enda. Det er under en uke siden innsett så trodde det var for tidlig. Har testdag 15.03.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #4 Skrevet 5. mars 2020 18 minutter siden, Torpetuppa skrev: Ikke tatt test enda. Det er under en uke siden innsett så trodde det var for tidlig. Har testdag 15.03. Kan være litt tidlig nå, men jeg fikk positiv test 6 dager etter innsett av blastocyst. Noen klinikker har testdag 10 dager etter innsett, så over helgen vil du kunne få et tydelig svar. Lykke til 🙂 Anonymkode: 8c1ce...210
Torpetuppa Skrevet 5. mars 2020 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2020 Tusen takk😊 Da skal jeg ta test over helgen🤞😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå