Gå til innhold

Jan Thomas søker drømmeprinsen. TV-sending! IKKE spoilere fra Dplay!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For oss som følger denne kjærlighetsjakten på vanlig TV og ikke ønsker spoilere. Litt spekulasjon er lov, og litt tull og fjas med god tone. Dette er et trivelig program så la oss ha det trivelig i tråden. 

Anonymkode: a79f6...0e8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og så måtte jeg så klart på med en skrivefeil i overskriften.. 🤣🤣🤣🤣 Tyyyyypisk! Hvis en moderator eller noe har funksjon til å endre noe og leser dette så kjør på, ellers tror jeg jo folk forstår hva det dreier seg om. 

• Liker 1
Skrevet

Så nå må jeg følge med her isteden? Skjønner ikke hvorfor folk ikke kunne la være å spoile i den tråden jeg har fulgt og skrevet i. Programmet har gått i flere uker, også må vi ha en tråd til? 
Nei faen. Gir opp hele TV-forumet. For noe piss.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, loffen skrev:

Så nå må jeg følge med her isteden? Skjønner ikke hvorfor folk ikke kunne la være å spoile i den tråden jeg har fulgt og skrevet i. Programmet har gått i flere uker, også må vi ha en tråd til? 
Nei faen. Gir opp hele TV-forumet. For noe piss.

Det er ikke tvang, var bare et forsøk på å få en tråd som var klar på at det ikke var ok med spoilere. Når folk ikke klarer å følge det i den originale.. Beklager at det var så ille. 

:tristbla:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Rart ikke dere som skriker om spoilere i den andre tråden kan bruke denne 🤨

Anonymkode: fd6ef...873

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rart ikke dere som skriker om spoilere i den andre tråden kan bruke denne 🤨

Anonymkode: fd6ef...873

giphy-20.gif.76b2c0991848f0bcd7e11ab4cbcb5c99.gif

Skrevet

ja dette er koselig :) blir spennende i kveld ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Kent Jøran assa...

Anonymkode: 8fe59...df5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Faen, ass 👎 Vet ikke, men synes JT er så himla feig...Han skal ha det overfladiske, noe annet ville vært langt unna komfortsona. Dét tåler han ikke 🙈 

Sikkert mange som kveldens dumping komme, men jeg hadde ventet at han fikk bli topp to! 😢❤️

Anonymkode: de77b...286

• Liker 2
Gjest Kristina S.
Skrevet

I kveld så jeg tre par som hadde passet sammen.

Ja, synd dette med Tormod. Men, JT må jo velge noen som har mye til felles med ham. De må kunne snakke om felles interesser.

Skrevet

Håper det blir hyggelig når alle skal på gården til Tormod etter serien er slutt ❤️ han fortjener en fin kjæreste. Så hvor ekte følelser han hadde da han gråt på sofaen alene med kamera på slep. Uff

• Liker 7
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Det var vondt å se Tormod, eller jeg orket ikke se på, jeg bare hørte. De er tøffe som stiller opp, men samtidig skjønner jeg ikke at folk vil seg så vondt at de bretter ut hjertet sitt på den måten, og lar det bli knust på TV. Håper han finner noen. Vært fin med Kent han... Jan og Harlem ser helt lost ut i hverandre, så blir overrasket om det ikke blir dem. 

Skrevet (endret)

Synes JT passer godt sammen med Harlem,  og er nesten sikker på at han velger han til slutt.  Kent Jøran er for på, for interessert,  og Kristoffer er for weird. Skjønner at JT også liker Thor, men det tror jeg ikke vil bli noe mer enn en flirt.  Men både Harlem og JT ser jo allerede nå så forelsket ut!!! 

Endret av tirben
  • Liker 3
Skrevet

Jan T+Harlem

Kent+Tormod

Thor+ Kristoffer

• Liker 6
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Skjønner ikke at han sendte ut Tormod istedenfor Kristoffer. 

Skrevet

For en nydelig gjeng alle sammen. Så mye ❤ på et sted!! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper at det blir flere enn et par til slutt. Altså at noen har møtt hverandre igjen etter serien. 

Blir overrasket om det ikke blir Harlem til slutt. 

Anonymkode: 06a15...611

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Skjønner ikke at han sendte ut Tormod istedenfor Kristoffer. 

Jeg tenkte det samme, men tror han følte han "lurte" Tormod mer? At de har mer connection egentlig, men når JT da innså at det ikke skulle bli de to allikevel, så ville han ikke at Tormod skulle pines. 

Skjønner ikke hvorfor Kristoffer er der, er jo ingen kjemi mellom dem. Kristoffer burde blitt sendt ut for lenge siden, eneste grunnen til at han fremdeles er der er vel det at JT sier at han er den som lettest hadde tilpasset seg JT sitt "kjendisliv". 

Bare jeg som reagerte på at Kristoffer ikke var med på alle fellesbildene på fotoshooten de var på? Fordi han stakk seg ut for mye med kjole kanskje 🤷‍♀️

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte det samme, men tror han følte han "lurte" Tormod mer? At de har mer connection egentlig, men når JT da innså at det ikke skulle bli de to allikevel, så ville han ikke at Tormod skulle pines. 

Skjønner ikke hvorfor Kristoffer er der, er jo ingen kjemi mellom dem. Kristoffer burde blitt sendt ut for lenge siden, eneste grunnen til at han fremdeles er der er vel det at JT sier at han er den som lettest hadde tilpasset seg JT sitt "kjendisliv". 

Bare jeg som reagerte på at Kristoffer ikke var med på alle fellesbildene på fotoshooten de var på? Fordi han stakk seg ut for mye med kjole kanskje 🤷‍♀️

Kanskje jt så at om Tormod hadde blitt der lengre hadde han blitt enda mer forelsket og enda mer såret? 

Preller kanskje mer av på Kristoffer.... ?

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper at det blir flere enn et par til slutt. Altså at noen har møtt hverandre igjen etter serien. 

Blir overrasket om det ikke blir Harlem til slutt. 

Synes jo Tormod og KJ  er voldsom på kyssing, men...kanskje normalt? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...