AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #1 Skrevet 5. mars 2020 Først: hvis du syns tarot er tull, så har du kommet inn i feil tråd. Jeg spurte om en person er ute av livet mit for godt, noe jeg inderlig håper på. Fikk først tre kniver, som representerer meg bra i situasjonen. Så fikk jeg ni beger, månen og så ti kniver, ti staver, ti mynter og ti beger. Altså ALLE tierne! De siste tre kortene var styrke, the chariot (vet ikke hva det heter på norsk) og det siste kortet var wheel of fortune, som jo er nummer ti i den store arkana og altså enda en tier! Tenkte at alle tierne betyr en endelig slutt, men så leste jeg på en tarotside på nettet at fire tiere betyr at slutten drar ut i det uendelige. Hva tenker dere med mer erfaring med tarot? Anonymkode: 9975e...dcf
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #2 Skrevet 5. mars 2020 Bestemmer du ikke selv om noen er ute av livet ditt for godt? Anonymkode: b7087...73f 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #3 Skrevet 5. mars 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Bestemmer du ikke selv om noen er ute av livet ditt for godt? Anonymkode: b7087...73f Det er nok ikke alltid slik ting fungerer. Anonymkode: 9975e...dcf
i - magikeren Skrevet 5. mars 2020 #4 Skrevet 5. mars 2020 Brukte du et spesifikt legg, eller la du bare ut på måfå?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #5 Skrevet 5. mars 2020 15 minutter siden, i - magikeren said: Brukte du et spesifikt legg, eller la du bare ut på måfå? Prøver meg på å gjøre det mer intuitivt, så antall kort kan være ulikt fra gang til gang, men det første kortet representerte meg (tre kniver), nummer to hva som er på vei (ni beger), nummer tre hva jeg bør vite (månen), så fem kort for å klargjøre situasjonen (alle tierne og styrke-kortet) og så the chariot og wheel of fortune som utfall. Jeg snur aldri kortene og ser på dem før alle er på plass, så det er ikke det som avgjør hvor mange det blir, men hva som føles riktig. Anonymkode: 9975e...dcf 1
i - magikeren Skrevet 5. mars 2020 #6 Skrevet 5. mars 2020 Vi legger opp velddig forskjellig + du har ikke sagt så mye om hvordan du tolker dette så litt vanskelig å komme med råd. Jeg vil ikke overstyre din egen tolkning av et legg jeg ikke kan. Det du uansett skal huske på er å ikke la dette styre livet ditt. Sunn fornuft og fri vilje er viktigere enn kort.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #7 Skrevet 5. mars 2020 14 minutter siden, i - magikeren said: Vi legger opp velddig forskjellig + du har ikke sagt så mye om hvordan du tolker dette så litt vanskelig å komme med råd. Jeg vil ikke overstyre din egen tolkning av et legg jeg ikke kan. Det du uansett skal huske på er å ikke la dette styre livet ditt. Sunn fornuft og fri vilje er viktigere enn kort. Nei, klart jeg ikke lar det styre livet mitt! Jeg syntes bare det var utrolig interessant at jeg fikk så mange tiere og lurte på hvordan man tolker det. Vil gjerne høre hvordan du ville tolket det i et av dine legg. Tre kniver er mer håpefullt i i stokken jeg bruker, så jeg tolker det som at hjertet er i en helbredelsesfase, ni beger at ønsket oppfylles hvis jeg tar ansvar for egne følelser (månen) og at problemet da får en endelig slutt (alle tierne), at jeg kommer ut av det som en sterkere person (styrke) og raskt beveger meg (the chariot) mot bedre tider (wheel of fortune). Takk for at du svarte. Jeg lærer noe ved å utdype min tolkning også Anonymkode: 9975e...dcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå