Gå til innhold

Hvordan føle at det er meningsfullt??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finner ikke noe anet godt underforum.
Og nå trenger jeg virkelig gode tips og råd.

Jeg er på AAP, og NAV og leger mener jeg går mot ufør. Med andro ord føler jeg hverdagen er meningsløs, og det skjer lite...
I utgangspunktet er jeg en utavdent og veldig blid person, men en traumatisk fortid har innhentet meg, og plutselig er alt som var lett vanskelig, jeg får angst utenfor hjemmet, føler meg usikker på alt, mistet meg selv, føler meg ikke bra nok, gått opp 10 kg. You name it.
Jeg klarer ikke jobbe, jeg er for ustabil i hverdagen, har barn som får fullt fokus.
Har holdt på med noe frivillig arbeid, men måtte slutte da "arbeidsgiveren" gjorde meg særdelig dårlig.

Jeg liker egentlig å være ute, være aktiv. Men nå føles alt utrolig meningsløst... DPS har ikke mer hjelp å gi, NAV vil gjøre meg ufør, og jeg må faktisk finne ut av dette selv.
Og det er vanskelig. Hvordan i all verden kan jeg gjøre en hjemmesittende og meningsløs hverdag meningsfull?
De fleste vennene mine har jo jobber, og mye av tiden er jeg hjemme, eller føler meg så deprimert og engstelig at jeg ikke orker å komme meg ut.

Er rett og slett dritt lei hele situasjonen, og må ta noen grep selv.
Men føler meg i villrede. Tips til hvordan fylle hverdagen??

Anonymkode: d8ed2...c15

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finn deg et prosjekt 

Anonymkode: b299e...18a

AnonymBruker
Skrevet

Trening, fysisk aktivitet og fokuser på kosthold. Lær deg mye om dette, så får du et nytt liv! Lover deg.

Er ufør selv, å trives godt med det. Da kan jeg trene og kose meg som jeg vil selv.

Anonymkode: c83d4...323

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...