Gå til innhold

Leter etter en reklame (om trafikk)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg er på jakt etter en reklame jeg så for noen år siden. Det er en mann med familien sin som kjører, og så er det en konflikt som gjør at han er uoppmerksom (?). Så deles historien inn i en parallelhistorie der han på den ene siden havner i en trafikkulykke rundt en sving, der det står en trailer med et tre stikkende ut av lasteplanet. Mannen går sjokkert ut av bilen og ser at treet har "spiddet" bilen der familien hans satt. Knust glass osv over alt. I den andre parallelhistorien rekker han akkurat å bremse slik at bilen stopper rett før treet. Noen som husker hva det var reklame for? Har sjekka statens vegvesen og trygg trafikk, men finner ingenting. Kan det ha vært forsikring? Eller dekk?

Anonymkode: 97880...3bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei.

Jeg er på jakt etter en reklame jeg så for noen år siden. Det er en mann med familien sin som kjører, og så er det en konflikt som gjør at han er uoppmerksom (?). Så deles historien inn i en parallelhistorie der han på den ene siden havner i en trafikkulykke rundt en sving, der det står en trailer med et tre stikkende ut av lasteplanet. Mannen går sjokkert ut av bilen og ser at treet har "spiddet" bilen der familien hans satt. Knust glass osv over alt. I den andre parallelhistorien rekker han akkurat å bremse slik at bilen stopper rett før treet. Noen som husker hva det var reklame for? Har sjekka statens vegvesen og trygg trafikk, men finner ingenting. Kan det ha vært forsikring? Eller dekk?

Det var reklame for å holde fartsgrensen - "hvilken side av fartsgrensen er du på" eller noe slikt. Jeg tror det var fra SVV, men er usikker.

Anonymkode: 10a80...c7d

Skrevet (endret)

Her er videoen du leter etter :) Det var tydeligvis et samarbeid mellom SVV og politiet.

Endret av Jaybird
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Jaybird skrev:

Her er videoen du leter etter :) Det var tydeligvis et samarbeid mellom SVV og politiet.

Konge, Jay. Takk ❤️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...