Gå til innhold

Er det noen som har bestilt reise midt i corona-utbruddet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderte å reise til New York før utbruddet, og jeg vurderer fortsatt å bestille tur til New York (før påske).

Det jeg lurer på. er det noen av dere som har valgt å bestille reise og som skal reise midt i pågående utbruddet? I så fall hvor?

Jeg er litt på gjerdet nå.

Anonymkode: 6700b...e12

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har bestilt to turer til Europa i løpet av de neste to månedene. 

For egen del er vi ikke bekymret for smitte. Når det gjelder spredning sprer det seg omtrent likt i landene vi skal til som her vi bor, så det utgjør jo ingen forskjell hvor vi er med tanke på å eksponere de som kan være utsatt for dette. 

Eneste jeg følger litt med på er hvordan landet/byene vi skal til handterer utbrudd. Er det fullstendig lock down er det jo ikke noe kjekt å være turist der, og da avbestiller vi. 

Anonymkode: 74736...17b

AnonymBruker
Skrevet

Turen bestilte jeg før alt dette starta, men skal selvfølgelig fortsatt reise. Drar til USA i neste uke. Ikke New York da. 

Anonymkode: cad72...c2d

Skrevet

Ja :) To europaturer. Så billig nå! Og så skal vi på en ferie i påska som vi hadde bestilt før dette starta. Håper bare at flyet går og at det blir reise 🤞

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en tur til Skotland om en mnd ca, som jeg har gledet meg til i et år. Er ikke selv i risikogruppe, og er ikke bekymret for å bli smittet. Bare bekymret for om flyene går.

Vet av noen som skulle til Dublin på klassetur. Turen ble avlyst, pga at Irland ikke ønsker å ta imot så mange elever fra corona-landet Norge...

Anonymkode: 9fc69...e37

Skrevet

Tråden stenges.

Grunnet store mengder tråder om Coronavirus vil vi opprettholde én aktiv tråd i hvert underforum.

I dette rommet (Reiseliv) vil denne tråden beholdes åpen:

Andre innfallsvinkler vil kunne diskuteres f.eks. på Aktuelle saker og politikk, Generell debatt eller Kropp og helse.

Edie, adm.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...