AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #1 Skrevet 5. mars 2020 Jeg vurderte å reise til New York før utbruddet, og jeg vurderer fortsatt å bestille tur til New York (før påske). Det jeg lurer på. er det noen av dere som har valgt å bestille reise og som skal reise midt i pågående utbruddet? I så fall hvor? Jeg er litt på gjerdet nå. Anonymkode: 6700b...e12
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #2 Skrevet 5. mars 2020 Ja, har bestilt to turer til Europa i løpet av de neste to månedene. For egen del er vi ikke bekymret for smitte. Når det gjelder spredning sprer det seg omtrent likt i landene vi skal til som her vi bor, så det utgjør jo ingen forskjell hvor vi er med tanke på å eksponere de som kan være utsatt for dette. Eneste jeg følger litt med på er hvordan landet/byene vi skal til handterer utbrudd. Er det fullstendig lock down er det jo ikke noe kjekt å være turist der, og da avbestiller vi. Anonymkode: 74736...17b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #3 Skrevet 5. mars 2020 Turen bestilte jeg før alt dette starta, men skal selvfølgelig fortsatt reise. Drar til USA i neste uke. Ikke New York da. Anonymkode: cad72...c2d
Mitral Skrevet 5. mars 2020 #4 Skrevet 5. mars 2020 Ja To europaturer. Så billig nå! Og så skal vi på en ferie i påska som vi hadde bestilt før dette starta. Håper bare at flyet går og at det blir reise 🤞
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #5 Skrevet 5. mars 2020 Jeg har en tur til Skotland om en mnd ca, som jeg har gledet meg til i et år. Er ikke selv i risikogruppe, og er ikke bekymret for å bli smittet. Bare bekymret for om flyene går. Vet av noen som skulle til Dublin på klassetur. Turen ble avlyst, pga at Irland ikke ønsker å ta imot så mange elever fra corona-landet Norge... Anonymkode: 9fc69...e37
Edie Skrevet 5. mars 2020 #6 Skrevet 5. mars 2020 Tråden stenges. Grunnet store mengder tråder om Coronavirus vil vi opprettholde én aktiv tråd i hvert underforum. I dette rommet (Reiseliv) vil denne tråden beholdes åpen: Andre innfallsvinkler vil kunne diskuteres f.eks. på Aktuelle saker og politikk, Generell debatt eller Kropp og helse. Edie, adm. 1
Anbefalte innlegg