Kaiaermeg Skrevet 5. mars 2020 #1 Del Skrevet 5. mars 2020 Hei! Har noen erfaring med Make Sure teststrimmel? IKM var i går, 4. mars, og det er fremdeles negativ test og ingen mens. Har aldri opplevd uregelmessig syklus tidligere... Vi prøver på nr 2, og prøveperioden(e) med nr 1 ble ganske omstendelig, så jeg kjenner kroppen og syklusen min godt. Tenker å kjøpe en annen type graviditetstest i dag for å dobbeltsjekke, men ville bare høre om noen andre har negativ erfaring med Make Sure? Typ at de viser resultat seint, til tross for 25 mlU? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 5. mars 2020 #2 Del Skrevet 5. mars 2020 Jeg har vært fornøyd med make sure, men du ser godt en skyggestrek på de. Stol derfor bare på resultert som kommer før tidsfristen går ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #3 Del Skrevet 5. mars 2020 Er du gravid så er alle merker tester positive, men jeg skjønner hvorfor du spør, jeg har 2 barn, og det er magisk det øyeblikket du finner ut. Testen er positiv om klokka er 7 om morgenen eller 16:25 på ettermiddagen❤️ Anonymkode: 4d8ff...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 5. mars 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 5. mars 2020 5 minutter siden, Neutral90 skrev: Jeg har vært fornøyd med make sure, men du ser godt en skyggestrek på de. Stol derfor bare på resultert som kommer før tidsfristen går ut. Ok, takk for innspill Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er du gravid så er alle merker tester positive, men jeg skjønner hvorfor du spør, jeg har 2 barn, og det er magisk det øyeblikket du finner ut. Testen er positiv om klokka er 7 om morgenen eller 16:25 på ettermiddagen❤️ Anonymkode: 4d8ff...a3c Hei Har lest andre steder at folk feks har fått negativ rfsu-test, men positiv clearblue, derfor lurte jeg på om noen har opplevd det samme med Make Sure sin I tillegg har ikke jeg opplevd slik kluss med syklusen før 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #5 Del Skrevet 5. mars 2020 Kjøpte med første barn clear blue, dritdyr, men den viser uker og er ikke til å ta feil av, barn 2 så kjøpte jeg en billig på apoteket, tok den i lunsjen på jobb😂 lilla pakning tror jeg Anonymkode: 4d8ff...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #6 Del Skrevet 5. mars 2020 Jeg har veldig dårlig erfaring med slike billige strips som RFSU sine. Jeg har ikke prøvd Make sure. Men for meg så fikk jeg negativ test om morgenen med rfsu, for så å få positiv i lunsjen på jobb med clear blue early detection. Dagen etter tok jeg en digital test som viste Gravid, men fikk ikke positiv RFSU strips før en uke etter IKM. Det er bare min erfaring da. Lykke til! Anonymkode: c2310...7f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 5. mars 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 5. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har veldig dårlig erfaring med slike billige strips som RFSU sine. Jeg har ikke prøvd Make sure. Men for meg så fikk jeg negativ test om morgenen med rfsu, for så å få positiv i lunsjen på jobb med clear blue early detection. Dagen etter tok jeg en digital test som viste Gravid, men fikk ikke positiv RFSU strips før en uke etter IKM. Det er bare min erfaring da. Lykke til! Anonymkode: c2310...7f6 Tusen takk for innspill Jeg får prøve med Clearblue digital i morgen tidlig, for å se om det kan være noen forskjell der... Var du etter IKM når du fikk "gravid" med digital test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå