Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Bytte ut integrert kjøleskap med frittstående - hvordan?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leilighet med Ikea sitt Faktum kjøkken. Kombiskapet er integrert, men ønskes byttet med et frittstående. Noen erfaring med dette? Er det enkelt, bare å skru ut det integrerte?

Anonymkode: 716b5...832

Skrevet

Må jo fjerne skapet det gamle kjøleskapet står i da... Går det bra med sokkellist og endevegg og slikt? 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, newman01 skrev:

Må jo fjerne skapet det gamle kjøleskapet står i da... Går det bra med sokkellist og endevegg og slikt? 

Hadde sett for meg at endeveggen kunne bli stående igjen. Må ta en nærmere titt, men antar den har forbindelse med overskapene ved siden av, og dermed er skrudd fast i disse. Ikke så lett å finne ut av på Ikea, nå som Faktum ikke eksisterer lengre. Derfor jeg lurte på om noen andre hadde utført dette, og få noen tips.

Anonymkode: 716b5...832

Skrevet

Har du ikke kjøkkenet fra før da? Er jo bare å gå inn på kjøkkenet for å sjekke

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stort sett er integrerte kjøleskap smalere enn frittstående, så du må nok fjerne noe for å få plass. 

Anonymkode: 03982...15c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper det går fint å bare fjerne det gamle og sette inn et frittstående. Målet er det samme utvendig, pluss at kjøleskap alltid har en del ekstra plass på sidene for å få åpnet døren ordentlig. Sokkelen er garantert separat da denne har ventilasjon. Sideveggen kan nok bli stående, hvis ikke er det bare å skru den ut. 

Anonymkode: 6627f...832

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...