Parasoll Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 https://www.dagbladet.no/nyheter/slar-alarm-om-mulig-karantenebrudd/72208978 Ja.. Hadde du orket å holde huset mest mulig i 14 dager? Uten symptomer Jeg må innrømme at jeg hadde lurt meg til universitetet for å ta eksamen neste uke ja 2
ajarRun Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 Jeg tror jeg ville tatt meg noen kjøreturer, eller gåturer. Mange måter å være ute å gjøre ting uten å risikere å smitte noen.
youcancallmejune Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 Jeg hadde ikke ønsket å ha liv på samvittigheten så jeg hadde holdt meg hjemme. Eksamen kan du sikkert få utsettelse på. 2
Parasoll Skrevet 4. mars 2020 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2020 Akkurat nå, youcancallmejune skrev: Jeg hadde ikke ønsket å ha liv på samvittigheten så jeg hadde holdt meg hjemme. Eksamen kan du sikkert få utsettelse på. Orker ikke å utsette den, har så tettpakket program fremover, at den må jeg bare bli ferdig med Risikoen for at jeg er smittet og kan smitte noen som blir alvorlig syk/ dør er så liten, så den sjansen hadde jeg dessverre tatt Bare vent å se, om noen få uker er det nok bare færre og færre som holder seg til disse karantenene 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 Hadde holdt meg hjemme, tar nemlig hensyn til andre mennesker.
youcancallmejune Skrevet 4. mars 2020 #6 Skrevet 4. mars 2020 Akkurat nå, Parasoll skrev: Orker ikke å utsette den, har så tettpakket program fremover, at den må jeg bare bli ferdig med Risikoen for at jeg er smittet og kan smitte noen som blir alvorlig syk/ dør er så liten, så den sjansen hadde jeg dessverre tatt Bare vent å se, om noen få uker er det nok bare færre og færre som holder seg til disse karantenene Det tror jeg du har rett i. Nordmenn er nok blant verdens mest egoistiske folk. 4
Sirah Skrevet 4. mars 2020 #7 Skrevet 4. mars 2020 Hadde holdt meg hjemme av hensyn til andre mennesker. Hadde nok tasset meg en tur i skogen bak huset, men jeg hadde så klart aldri tatt en eksamen! 2
Elaine Marley Skrevet 4. mars 2020 #8 Skrevet 4. mars 2020 Tråden stenges, og henviser til de tråder om coronaviruset som er åpne for diskusjon i de ulike underforumene. Håper det vises forståelse for dette. Elaine Marley, mod
Anbefalte innlegg