Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville tatt meg noen kjøreturer, eller gåturer. Mange måter å være ute å gjøre ting uten å risikere å smitte noen.

Skrevet

Jeg hadde ikke ønsket å ha liv på samvittigheten så jeg hadde holdt meg hjemme. Eksamen kan du sikkert få utsettelse på.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, youcancallmejune skrev:

Jeg hadde ikke ønsket å ha liv på samvittigheten så jeg hadde holdt meg hjemme. Eksamen kan du sikkert få utsettelse på.

Orker ikke å utsette den, har så tettpakket program fremover, at den må jeg bare bli ferdig med

Risikoen for at jeg er smittet og kan smitte noen som blir alvorlig syk/ dør er så liten, så den sjansen hadde jeg dessverre tatt

Bare vent å se, om noen få uker er det nok bare færre og færre som holder seg til disse karantenene 

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hadde holdt meg hjemme, tar nemlig hensyn til andre mennesker.

Skrevet
Akkurat nå, Parasoll skrev:

Orker ikke å utsette den, har så tettpakket program fremover, at den må jeg bare bli ferdig med

Risikoen for at jeg er smittet og kan smitte noen som blir alvorlig syk/ dør er så liten, så den sjansen hadde jeg dessverre tatt

Bare vent å se, om noen få uker er det nok bare færre og færre som holder seg til disse karantenene 

Det tror jeg du har rett i. Nordmenn er nok blant verdens mest egoistiske folk. 

• Liker 4
Skrevet

Hadde holdt meg hjemme av hensyn til andre mennesker. Hadde nok tasset meg en tur i skogen bak huset, men jeg hadde så klart aldri tatt en eksamen!

• Liker 2
Skrevet

Tråden stenges, og henviser til de tråder om coronaviruset som er åpne for diskusjon i de ulike underforumene. 

Håper det vises forståelse for dette.

Elaine Marley, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...