AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Det er veldig moro..får litt kick av det.. Anonymkode: b51cc...fc6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 Og du skrev det her istedenfor i dagboka di fordi ? Anonymkode: 44d88...765 8
Akhenaton Skrevet 4. mars 2020 #4 Skrevet 4. mars 2020 Fint at du syntes det var moro, for som mann så tipper jeg at det gjorde nok han også. 3
Jdz Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 Så... du straffet han for at han så bra ut da eller? Vet ikke om jeg helt skjønte poenget 🤷♂️
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #6 Skrevet 5. mars 2020 4 hours ago, Jdz said: Så... du straffet han for at han så bra ut da eller? Vet ikke om jeg helt skjønte poenget 🤷♂️ Poenget? Makt. At man er tøff nok til å være en sterk feministisk kriger som bruker og dumper menn. Deretter skryter man av det på KG. Skikkelig tøft, asse. Lurer på hvordan kommentarene hadde sett ut hvis kjønnsrollene var byttet om. Anonymkode: b5989...7a2 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #7 Skrevet 5. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget? Makt. At man er tøff nok til å være en sterk feministisk kriger som bruker og dumper menn. Deretter skryter man av det på KG. Skikkelig tøft, asse. Lurer på hvordan kommentarene hadde sett ut hvis kjønnsrollene var byttet om. Anonymkode: b5989...7a2 Det er åpenbart for hele forumet at denne tråden er opprettet av deg eller en av dine anti feministiske incel brødre bare for å gi en grunn til å hate og snakke dritt om kvinner enda mer. Er det ikke på tide å skaffe seg en annen hobby enn å prøve å sabotere og spre hat på mennesker som jobber for en bedre verden, menneskers likestilling og kjemper mot overgrep? Du føler deg nok "skikkelig tøff asse", men er det stikk motsatte. Her, ta en blomst og smil litt a. Anonymkode: 4fb09...beb 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #10 Skrevet 5. mars 2020 Det er jo helt lov, uansett hvordan personen ser ut. Anonymkode: 46262...1a9
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #11 Skrevet 5. mars 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er åpenbart for hele forumet at denne tråden er opprettet av deg eller en av dine anti feministiske incel brødre bare for å gi en grunn til å hate og snakke dritt om kvinner enda mer. Er det ikke på tide å skaffe seg en annen hobby enn å prøve å sabotere og spre hat på mennesker som jobber for en bedre verden, menneskers likestilling og kjemper mot overgrep? Du føler deg nok "skikkelig tøff asse", men er det stikk motsatte. Her, ta en blomst og smil litt a. Anonymkode: 4fb09...beb Tusen takk for blomsten, men jeg er verken TS, incel eller antifeminist - synes bare ikke det er så tøft når noen skryter av å ha brukt og dumpet noen, uansett kjønn; vi er alle mennesker. Og når jeg påpeker at kommentarene hadde sett ut hvis kjønnsrollene var byttet om, så er det fordi vedkommende da hadde blitt skjelt ut, men er det en kvinne som gjør nøyaktig det samme, da er hun tøff, hun. Ser ikke helt logikken i dette, når det er et annet menneske dette går ut over; samme prinsipp som mobberne i skolegården bruker, eller gjengene som slår ned folk og lager skrytevideoer av dette som de legger ut på nettet. Ha en fin dag. Anonymkode: b5989...7a2 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #12 Skrevet 5. mars 2020 Hva så, han ble vel neppe krenka av noe slikt... At du vil ha sex med han er jo er kompliment Anonymkode: 7a198...17c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå