AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Hei, jeg vasket noen klær igår og merket at det lukter ganske sterkt av vaskepulveret... pleier vanligivs ikke gjøre det. Har jeg brukt for mye? Hva kan jeg gjøre for å få det bort, skylle det i springen litt også tørke igjen? Tror ikke jeg kan bruke klærne slik da jeg tåler ikke vaskepulver så godt ,merker det klør mye... Takk for svar! Anonymkode: dd253...083
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 Vask de på nytt i maskinen, men uten vaskepulver. Og bytt pulveret til et annet merke, og vær nøye på doseringen for å prøve ut Anonymkode: d3651...375
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vask de på nytt i maskinen, men uten vaskepulver. Og bytt pulveret til et annet merke, og vær nøye på doseringen for å prøve ut Anonymkode: d3651...375 Jo det skulle jeg gjort men trenger klærne relativt fort, rekker ikke sette på vaskemaskin ikveld... det går ikke an å bare skylle det litt i vann uten vaskemaskin ? Anonymkode: dd253...083
Fjaselina Skrevet 4. mars 2020 #4 Skrevet 4. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo det skulle jeg gjort men trenger klærne relativt fort, rekker ikke sette på vaskemaskin ikveld... det går ikke an å bare skylle det litt i vann uten vaskemaskin ? Anonymkode: dd253...083 Det er meir vatn igjen etter skylling for hand enn etter eit maskinvaskprogram, men køyr på for hand...
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 Akkurat nå, Fjaselina skrev: Det er meir vatn igjen etter skylling for hand enn etter eit maskinvaskprogram, men køyr på for hand... Å? Pga sentrifugering? det visste jeg ikke... Anonymkode: dd253...083
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #6 Skrevet 6. mars 2020 På 4.3.2020 den 22.29, AnonymBruker skrev: Å? Pga sentrifugering? det visste jeg ikke... Anonymkode: dd253...083 Nettopp. Anonymkode: af640...462
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #7 Skrevet 6. mars 2020 Kjøp et vaskepulver uten parfyme ts, og pass på å bruke riktig mengde. Og ikke bruk tøymykner med parfyme heller. Jeg pleier å sette maskinen på skylling en gang til etter den er ferdig, så er jeg sikker på at alle såperestene er ute. Anonymkode: a5103...801
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå