AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Så får jeg i plenum så hiden flagrer. Føler vi må være roboter og alle gjør 100% likt. Om denne personen var så imot hvorfor ikke gå direkte til meg? Tar det opp i plenum hvor jeg må stå å svare på en ikke betalt overtid. Var så sliten etter jobb at jeg var kvalm så dette. Og sjefen på hennes side. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 101be...742
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 Forklart denne saken bedre Anonymkode: f2ec5...09b 2
Sokkar Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forklart denne saken bedre Anonymkode: f2ec5...09b Enig. For skjønte ikke så mye. Men alltid kjipt å få kjeft, når du ikke synes det er rettferdig da...
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #4 Skrevet 4. mars 2020 Kommer jo ann på. Selv om resultatet blir det samme kanskje din metode tar lengre tid eller at det blir feil ift rapportering av oppdelingen av oppgaven? Kommer jo helt ann på hva slags oppgave det er. Anonymkode: 5ad59...4b3 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer jo ann på. Selv om resultatet blir det samme kanskje din metode tar lengre tid eller at det blir feil ift rapportering av oppdelingen av oppgaven? Kommer jo helt ann på hva slags oppgave det er. Anonymkode: 5ad59...4b3 Vanskelig å forklare da ikke mange har denne jobben. Men, tar ikke lenger tid. Om en ikke er fornøyd så ta det opp med meg og/ eller sjefen, ikke i plenum. Hun som er ansvarlig for dette området er enig med meg. Problemet er plenum i en ikke betalt overtid hvor jeg er veldig sliten. Synes ikke det er greit. Så få høre at jeg trenger ny opplæring? Vært mange år i denne jobben. Anonymkode: 101be...742
Lacy Skrevet 5. mars 2020 #7 Skrevet 5. mars 2020 Si i fra at du er tilpasningsdyktig i hvordan oppgaver skal utføres. Og at du for all fremtid forbeholder deg retten å motta potensielt negative tilbakemeldinger i 1:1 samtaler. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #8 Skrevet 5. mars 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Så får jeg i plenum så hiden flagrer. Føler vi må være roboter og alle gjør 100% likt. Om denne personen var så imot hvorfor ikke gå direkte til meg? Tar det opp i plenum hvor jeg må stå å svare på en ikke betalt overtid. Var så sliten etter jobb at jeg var kvalm så dette. Og sjefen på hennes side. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 101be...742 Sånn er det. Ingen er interessert i din måte selv om den er aldri så bra. De vil ha det på SIN måte og kan tvinge deg til det siden du jo er kjøpt og betalt. Anonymkode: 0cdf7...ac0 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #9 Skrevet 5. mars 2020 Det jeg ikke skjønner er hvorfor noen på død og liv MÅ gjøre ting på sin egen måte, når alle andre klarer å gjøre noe likt. Anonymkode: dfdc9...b54 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #10 Skrevet 5. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det jeg ikke skjønner er hvorfor noen på død og liv MÅ gjøre ting på sin egen måte, når alle andre klarer å gjøre noe likt. Anonymkode: dfdc9...b54 Det jeg ikke skjønner er hvorfor noen ikke kan forstå at man har forskjellige måter å jobbe på, og at det som fungerer for noen ikke nødvendigvis fungerer for alle. Anonymkode: ef5c4...6e4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #11 Skrevet 5. mars 2020 Takker for svar. Ble kalt inn til sjefen i dag hvor hun la seg flat og ba om unnskyldning. Hun sa selv at dette ikke var en grei måte å ta opp ting på. Anonymkode: 101be...742
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå