AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Er det vanlig å bestille en jakke fra en sportsbutikk på nettet også å vente en uke eller to, da sender jeg en Mail og etterlyser jakka. Og da får jeg svar om at jakka jeg bestilte har de ikke inne alikevell. Også bestiller jeg en annen jakke fra en annen sportsbutikk på nettet i en farge og det skjer akkurat det samme som over. Enda en gang. Er dette vanlig praksis? Når det har skjedd to ganger de to gangene jeg har bestilt fra sportsbutikk på nettet i hele mitt liv. Dette er to forskjellige sportsbutikker. Tror jeg bare gir opp. Anonymkode: e5a31...977
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 30 minutter siden, AnonymBruker said: Er det vanlig å bestille en jakke fra en sportsbutikk på nettet også å vente en uke eller to, da sender jeg en Mail og etterlyser jakka. Og da får jeg svar om at jakka jeg bestilte har de ikke inne alikevell. Også bestiller jeg en annen jakke fra en annen sportsbutikk på nettet i en farge og det skjer akkurat det samme som over. Enda en gang. Er dette vanlig praksis? Når det har skjedd to ganger de to gangene jeg har bestilt fra sportsbutikk på nettet i hele mitt liv. Dette er to forskjellige sportsbutikker. Tror jeg bare gir opp. Anonymkode: e5a31...977 Nei dette er ikke vanlig, aldri opplevd Anonymkode: 22a3f...523
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #3 Skrevet 5. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig å bestille en jakke fra en sportsbutikk på nettet også å vente en uke eller to, da sender jeg en Mail og etterlyser jakka. Og da får jeg svar om at jakka jeg bestilte har de ikke inne alikevell. Også bestiller jeg en annen jakke fra en annen sportsbutikk på nettet i en farge og det skjer akkurat det samme som over. Enda en gang. Er dette vanlig praksis? Når det har skjedd to ganger de to gangene jeg har bestilt fra sportsbutikk på nettet i hele mitt liv. Dette er to forskjellige sportsbutikker. Tror jeg bare gir opp. Anonymkode: e5a31...977 Aldri hendt meg. Hva er navnet på disse to sportsbutikkene? Anonymkode: 3d7e9...90d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #4 Skrevet 5. mars 2020 Tips om seriøse nettbutikker som jeg har kjøpt sportsklær hos ts: G-sport Addnature Intersport Get inspired Sportmann Anonymkode: 3d7e9...90d
Sunset90 Skrevet 5. mars 2020 #5 Skrevet 5. mars 2020 (endret) Det vanelige er vell og sende varene ut innen 1-3 dager etter bestilling. Og vente 1 uke er max, men 2 er for mye. Og nr 3, er når de ikke informerer, så er det dårlig kundeservice, det frister da kansje ikke og handle der mer Sålenge varelager status på nett stemmer med hva som er på lager, så funker det. De fleste nettbutikker er dette aldri noe problem, da man ser når det er tomt for varen. Da kan den heller ikke kjøpes. Om man bestiller noe og det står varen kan kjøpes, og man får til svar når man tar kontakt med de at den ikke finnes. Så fører dette til frustasjon/irritasjon😂 Det er ikke ofte at jeg har opplevd dette, men noen måneder siden bestilte jo noe annet en klær. I Nettbutikken sto det at varen kunne kjøpes, me når jeg ser faktura så har de slette denne ordrelinjen grunne at varen er utgått. Fikk ikke noe beskjed om dette, pakken ble sendt ut med de andre greiene jeg bestilte. God kundeservice er allefall og informere, en og sitte i uvisheten. Endret 5. mars 2020 av Sunset90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå