Gå til innhold

Fortell en tanke du aldri sier høyt

Anbefalte innlegg

Skrevet

I'll go first.

Jeg føler ingen sympati for fyllekjørere som dør eller får alvorlig fysiske/psykiske skader. Egentlig så ønsker jeg at alle fyllekjørere dør i en bilkrasj, uten at de skader noen andre så klart. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det bør være høyere krav til foreldre. At foreldre kan stikke av fra barna i flere år uten konsekvenser er helt sykt.

Anonymkode: b1311...de2

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

At det er latterlig at det offentlige skal bruke penger på å hjelpe folk med å få barn. Hvis du ikke kan få barn. Bare aksepter det.

Anonymkode: 4730b...8e6

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke helt god. At du ønsker de som fyllekjører dør? Altså, greit nok at det absolutt ikke er akseptabelt å kjøre i fylla, men at de dør? Det var da litt drøyt. 

Anonymkode: f929f...1d6

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg føler direkte avsky mot folk som poserer med dyr de har skutt og de som bruker pels.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke helt god. At du ønsker de som fyllekjører dør? Altså, greit nok at det absolutt ikke er akseptabelt å kjøre i fylla, men at de dør? Det var da litt drøyt. 

Anonymkode: f929f...1d6

Enig i han du siterer,

når man risikerer andres liv, pga sin egen stokk dumskap,

er det bare fint, om de heller dreper seg sjæl først.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, simsmachop skrev:

I'll go first.

Jeg føler ingen sympati for fyllekjørere som dør eller får alvorlig fysiske/psykiske skader. Egentlig så ønsker jeg at alle fyllekjørere dør i en bilkrasj, uten at de skader noen andre så klart. 

Jeg HATER HATER HATER mennesker som annonserer for andre når det er fartskontroller/kontroll av politiet langs veiene... Men de som legger det ut på fb pleier jeg å «shame» og spørre dem om de tror at de hjalp en ruset billist med å kjøre på noen i dag..... 🙃

Ellers pleier jeg ikke si høyt når jeg ønsker at besøket skal gå 😂

Anonymkode: 6a476...4ec

• Liker 9
Skrevet

At hun feite på jobb sitter og spiser boller i pausene. Hun som var i gang med en "livsstilsendring" og hadde gått ned 15 ish kilo for litt siden. Den pizzabollen FØR lunsj i tillegg til varmmat til lunsj OG bolle til dessert hjelper deg ikke. Du er jævli feit og jeg skjønner hvorfor. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror jeg er smartere enn de fleste andre. Og jeg tror jeg har bevis. Ikke enn alle, men de aller fleste. Det er ganske ekkelt å tenke, men nå er nå verden slik. Så jeg holder det for meg selv. Med mindre noen utfordrer meg på matematiske finurligheter. (Det skal sies at jeg her bare tenker høyt om meg selv når det gjelder logisk tenketank. Ikke kunst og kultur. Altså den litt daue brokkolien i en ellers frisk salat.)  

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det burde være en prøve man må bestå før man får lov til å stemme ved stortingsvalg, hvor man blir kontrollert om man vet hva partiet man vil stemme på står får i en del viktige, store saker.

Anonymkode: 48f25...5c2

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, addict skrev:

At hun feite på jobb sitter og spiser boller i pausene. Hun som var i gang med en "livsstilsendring" og hadde gått ned 15 ish kilo for litt siden. Den pizzabollen FØR lunsj i tillegg til varmmat til lunsj OG bolle til dessert hjelper deg ikke. Du er jævli feit og jeg skjønner hvorfor. 

Skjønner ikke hvorfor det er så mye hat mot overvektige her på kg? De skader ingen andre enn seg selv - og det kan være mange grunner til at vekten har blitt som den har blitt... 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg tror jeg er smartere enn de fleste andre. Og jeg tror jeg har bevis. Ikke enn alle, men de aller fleste. Det er ganske ekkelt å tenke, men nå er nå verden slik. Så jeg holder det for meg selv. Med mindre noen utfordrer meg på matematiske finurligheter. (Det skal sies at jeg her bare tenker høyt om meg selv når det gjelder logisk tenketank. Ikke kunst og kultur. Altså den litt daue brokkolien i en ellers frisk salat.)  

Mener jeg så et program for noen år siden med Petter Skjerven om at det er faktisk vanlig at mange overvurderer seg selv og tenker at de er smartere enn andre 😂 Kan godt stemme at du er det, men det var bare det første som falt meg inn da jeg leste kommentaren din 😊

• Liker 7
Skrevet (endret)

At folk som stemmer republikansk og samtidig går rundt med Confederateflagget er en gjeng komplette idioter. 

Endret av Kågebruker
  • Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor det er så mye hat mot overvektige her på kg? De skader ingen andre enn seg selv - og det kan være mange grunner til at vekten har blitt som den har blitt... 

Dumme meg, har sikkert ingenting med hverken pizzabollen, pastaen med ost eller skolebollen til dessert å gjøre. 

Og jeg hater ingen. Ikke overvektige heller. Jeg sa at jeg skjønner hvorfor hun er feit. 

Hold deg til tråden du 😉

• Liker 3
Skrevet

At det er fullstendig bortkastet tid å ta imot folk på arbeidstrening i bedrift. De har jo null motivasjon. De vil ikke. De prøver ikke engang. De vil ha trygd, og det vil de så sterkt at det ikke spiller noen som helst rolle om man er verdens beste motivator. De får jo trygda si uansett, så hvorfor NAV bruker tid og penger på å utsette det uunngåelige er meg en gåte. Det tenker jeg, men jeg sier det selvsagt ikke høyt, for det er veldig ut å stille krav eller ha forventninger til denne gruppen. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

1. Jeg vil ikke ha muslimer i Europa. De ødelegger kulturen vår.

2. Homofile, transer og hele den forvridde LGBTQ-gjengen er noen perverse sykinger synes jeg. Har ingen problemer at de holder på bak lukkede dører, men å vise seg "stolt" offentlig, holde parader, ha regnbueflagg på Facebook og overalt får meg til å grøsse.

Anonymkode: 7bcba...d90

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg oppfører meg som om jeg misliker alle, men det går på at jeg misliker meg selv.

Anonymkode: cfb0c...58b

• Liker 8
Skrevet

Tenker at de fleste som kommenterer i ulike kommentarfelt på Facebook, gjerne oppglødd og med sterke meninger, har reduserte mentale evner. 

• Liker 13
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

1. Jeg vil ikke ha muslimer i Europa. De ødelegger kulturen vår.

2. Homofile, transer og hele den forvridde LGBTQ-gjengen er noen perverse sykinger synes jeg. Har ingen problemer at de holder på bak lukkede dører, men å vise seg "stolt" offentlig, holde parader, ha regnbueflagg på Facebook og overalt får meg til å grøsse.

Pust rolig inn og rolig ut.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Kågebruker said:

Pust rolig inn og rolig ut.

Følte du deg truffet nå? Huff da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...