AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Er det noen som vet i om det er mulig å få tak i dette produktet noe sted i Norge? Anonymkode: a9f70...a6f
dillyduzit Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 Jeg fant det på en asiatisk butikk her i Arendal. Mener å huske jeg fant det på en asiabutikk i Oslo også
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 Australske Samboern sier at du kan få asiatisk Milo på innvandrerbutikker i Oslo, men det er ikke den samme som den australske selv om den ser lik ut. Anonymkode: 24212...c56
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #4 Skrevet 5. mars 2020 23 timer siden, dillyduzit skrev: Jeg fant det på en asiatisk butikk her i Arendal. Mener å huske jeg fant det på en asiabutikk i Oslo også Vet du om det er den "riktige"? Ref. hun under. 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Australske Samboern sier at du kan få asiatisk Milo på innvandrerbutikker i Oslo, men det er ikke den samme som den australske selv om den ser lik ut. Anonymkode: 24212...c56 Takk for info Anonymkode: a9f70...a6f
dillyduzit Skrevet 5. mars 2020 #5 Skrevet 5. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du om det er den "riktige"? Ref. hun under. Takk for info Anonymkode: a9f70...a6f Fant den riktige her nede. Mannen (aussie) var ikke sånn super gira på den jeg kjøpte i Oslo, men det hjalp på hjemmelengselen. Evnt meld deg inn i Aussies in Oslo eller Nordmenn I Australia, kanskje noen er villig til å sende dersom du betaler shipping etc (om det er en overraskelse til din kjære)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå