Gå til innhold

Babyklær til nerdeforeldre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Jeg vil kjøpe noe babyklær til venninna mi som venter baby i sommer. Hun og mannen er like store nerder som meg, så jeg vil kjøpe en litt nerdete og morsom body eller noe til ungen. Vet ikke om det blir gutt eller jente, det finner de utav på fødestuen. 

Vet noen om en norsk nettbutikk eller fysisk butikk i Oslo som selger slikt? Vil helst slippe ekstrautgifter i form av toll og mva når jeg henter pakke  dersom jeg ikke går i en fysisk butikk 😅

Tenker star wars, Harry Potter, gaming, d&d, matte vitser og lignende. 

Legg gjerne med link, takk  for alle innspill😊😊

Anonymkode: dbc5a...604

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Outland :)

Anonymkode: da6b4...7f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De hadde litt på Outland, men utvalget hadde minsket veldig sist jeg var der. Jeg kjøpte noen bodyer på Etsy. På klær tilkommer vel fortollingsgebyret først nå i april, jeg betalte i alle fall ikke noe annet enn vanlig porto (i februar). 

Dessverre er babyklesutvalget over disk i Oslo veldig kjedelig. Utrolig mye pastellfarger, rosa og lyseblått. Betaler du litt mer kan du få noen retro primærfarger. Men de kule nerdebabybodyene er sjeldne. Outland er nok fortsatt det beste du får. 

Anonymkode: 4f70f...717

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Vurderer å lage en body selv, for outland hadde ikke så bra utvalg. Får prøve, det verste som kan skje er at bodyen ikke blir brukanes og ender opp som pynt på veggen 😁

Anonymkode: dbc5a...604

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...