AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Brukes til sex og tømming. Pælmes ut rett etter sex, men skal ikke ha sex med andre. Det kan gjerne han og er ikke ærlig om dette. Anonymkode: a7a17...c38 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 Mann her, som aldri har hatt et sånt forhold. Det som beskrives høres ut som fuck friends, uten friend-biten. Anonymkode: 16285...baf 7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 Det er jo frivillig da. Jeg brukte vel min ff like mye som han brukte meg. Anonymkode: 58db1...a63 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #4 Skrevet 4. mars 2020 Mitt inntrykk er at i et ff-forhold er det alltid en som liker den andre litt for godt og/eller EGENTLIG ønsker et nærmere kjæresteforhold. Uavhengig av om personen er mann eller kvinne, er det den personen som gjerne blir utnyttet (eller lar seg utnytte), og som burde lære seg å beskytte seg selv og følelseslivet sitt, for det er sjelden veldig vellykket. Anonymkode: e57b6...c59 8
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 De av oss som er på FDS vet at de kvinnene blir sett ned på av LVM og utnyttet. HVW vetter mennene bedre. Anonymkode: b6c91...d95
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #6 Skrevet 4. mars 2020 Jeg har hatt ff forhold og det var frivillig fra begges side. Men jeg slet med å ha et slikt type forhold, det ble feil for meg å ha sex uten følelser. Tror ikke han hadde noe problemer med dette. Anonymkode: 51e11...a06 1
Andrea_99 Skrevet 4. mars 2020 #7 Skrevet 4. mars 2020 Har hatt en ff før og nå er vi kunn venner og syntes det var greit men da var begge single 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #8 Skrevet 4. mars 2020 Begge utnytter hverandre for sex Anonymkode: e463e...4f6 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #9 Skrevet 4. mars 2020 Usikker på om den generaliseringen fungerer. Jeg er kvinne og usikker på hvem som utnytter hvem Jeg er den som søker bekreftelse og kos og helst ønsker meg en kjæreste. Han er klar på at han ikke vil ha en kjæreste, men gir meg nesten alt jeg trenger. Vi spretter ikke ut av senga etter sex men koser, overnatter, spiser frokost, daffer på sofaen hele dagen. Han har ikke sex med andre, men vet at jeg har det. Mens hans holdning er at vi har det fint sånn som det er, er jeg på jakt etter en kjæreste. Vi er veldig enig om at vi ikke passer sammen som kjærester, men jeg har sex med andre blant annet for å unngå å få følelser... Anonymkode: a2289...723
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #10 Skrevet 4. mars 2020 Har blitt utnyttet av flere kvinner. Er kvinne selv. Det å tro at kvinner ikke er i stand til å ha et seksuelt "forhold" uten følelser involvert, er utrolig naivt. Anonymkode: 57983...362 2
Katten.2.0 Skrevet 5. mars 2020 #11 Skrevet 5. mars 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: De av oss som er på FDS vet at de kvinnene blir sett ned på av LVM og utnyttet. HVW vetter mennene bedre. Anonymkode: b6c91...d95 WTF? 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #12 Skrevet 5. mars 2020 Nei, om du ble enig i at du skal være med i et slikt forhold (FF) er det bare det du kan forvente, men skjønte ikke "ikke ha sex med andre" biten, hva har det med FF å gjøre? Anonymkode: 5517c...8d1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #13 Skrevet 5. mars 2020 Ja, i 19 av 20 tilfeller blir hun utnytta og brukt og er den som ender opp med følelser pga mannens manipulering og blir kastet som søppel senere uten noe respekt. I noen få få få tilfeller er det gode venner som respekterer hverandre, har sex uten følelser og også respekterer og blir glad på den andres vegne når den andre finner noen den liker bedre og vil satse på. Ff forhold som begynner med tiltrekning eller følelser, og ikke med langvarig vennskap, er født til å feile. Anonymkode: a3c5f...d0e 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #14 Skrevet 5. mars 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, i 19 av 20 tilfeller blir hun utnytta og brukt og er den som ender opp med følelser pga mannens manipulering og blir kastet som søppel senere uten noe respekt. I noen få få få tilfeller er det gode venner som respekterer hverandre, har sex uten følelser og også respekterer og blir glad på den andres vegne når den andre finner noen den liker bedre og vil satse på. Ff forhold som begynner med tiltrekning eller følelser, og ikke med langvarig vennskap, er født til å feile. Anonymkode: a3c5f...d0e Dette tror jeg dessverre er rett. Men virker mer kynisk og kald. Og kan tydeligvis mer ha sex med noen de verken liker som person eller liker utseende på. Bare de har hull. Det skulle være mulig å respektere den andre uansett ff forhold eller ikke. Kan ikke skjønne at folk kan oppføre seg sånn mot andre. Trist bare trist. Virker og som det er innafor når det bare er ff forhold og. Noe som ikke er greit. Anonymkode: a7a17...c38 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #15 Skrevet 5. mars 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, om du ble enig i at du skal være med i et slikt forhold (FF) er det bare det du kan forvente, men skjønte ikke "ikke ha sex med andre" biten, hva har det med FF å gjøre? Anonymkode: 5517c...8d1 Synes det burde være innafor å forvente respekt og normal folkeskikk. Så siden det er bare sex så er det greit? Synes ikke noen kan forvente at de bare har sex med han når det er så kynisk. Hadde jeg hatt et sånt forhold og han ikke ville være kjæreste hadde jeg leitet etter det. Kjærest altså. Anonymkode: a7a17...c38 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #16 Skrevet 5. mars 2020 Ja, menn er grusomme Anonymkode: d9d93...65a 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #17 Skrevet 5. mars 2020 Ingenting i hi minner meg om mine tidligere ff. Det var nemlig venner, som jeg også hadde sex med. Anonymkode: 7efd1...819
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #18 Skrevet 5. mars 2020 8 hours ago, Katten.2.0 said: WTF? Tror det er en datingtjeneste for forkortelsesfetisjister. Anonymkode: 7183d...f1c 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #19 Skrevet 5. mars 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Usikker på om den generaliseringen fungerer. Jeg er kvinne og usikker på hvem som utnytter hvem Jeg er den som søker bekreftelse og kos og helst ønsker meg en kjæreste. Han er klar på at han ikke vil ha en kjæreste, men gir meg nesten alt jeg trenger. Vi spretter ikke ut av senga etter sex men koser, overnatter, spiser frokost, daffer på sofaen hele dagen. Han har ikke sex med andre, men vet at jeg har det. Mens hans holdning er at vi har det fint sånn som det er, er jeg på jakt etter en kjæreste. Vi er veldig enig om at vi ikke passer sammen som kjærester, men jeg har sex med andre blant annet for å unngå å få følelser... Anonymkode: a2289...723 Høres destruktivt ut og som du vil slite med å få kjæreste. Menn og kvinner blir ikke sammen med folk som ligger rundt og har masse løse forbindelser. Anonymkode: 6357f...cdd
Sokkar Skrevet 5. mars 2020 #20 Skrevet 5. mars 2020 Altså, tenker at i et ff-forhold kan dama bestemme om hun vil ligge med fyren eller ikke. Det er jo det som er fordelen med det; du kan få sex med noen du liker å ha sex med flere ganger, uten at dere er i et forhold 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå